شهیدان هجمه ناجوانمردانه به کشور را به فرصت تبدیل کردند
کد خبر: 3794111
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
علیدادی‌سلیمانی:

شهیدان هجمه ناجوانمردانه به کشور را به فرصت تبدیل کردند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کرمان گفت: شاهدان محفل امروز شهیدان با صلابت و با صداقت هستند که گذر سخت تاریخ هجمه ناجوانمردانه به کشور را به فرصت تبدیل کردند.

به گزارش ایکنا از کرمان حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان امروز 9 اسفندماه در اجلاسیه کنگره 6500 شهید استان کرمان گفت: آنچه در صدر اسلام و در وصف یاران ائمه خواندیم و شنیدیم یاران امام راحل آن را به اجرا در آوردند.
وی افزود: شاهدان محفل امروز شهیدان با صلابت و با صداقت هستند که گذر سخت تاریخ هجمه ناجوانمردانه به کشور را به فرصت تبدیل کردند.
امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که مجاهدان بزم دیروز، ده‌ها آیه قرآن را با تمام وجود عملیاتی کردند، تصریح کرد: اسلحه به دوش عبور از معابری که روییدن لاله‌های سرخ مسیرهای خون و دود و با پای خود لمس کرده‌اند.
وی بیان کرد: امروز خانواده معزز و معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس و مدافعان حرم و مدافعان امنیت کشور در کنار مردم فهیم دیار مردانگی و باگذشت کرمان به همراه شهید زنده و سردار رشید اسلامی سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی و چهره حماسه ساز و فراملی که فرماندهی ارشد در هشت سال دفاع مقدس و علیه جبهه تکفیر را در کارنامه خود دارد، برای تکریم از هزاران شهید به سوگ نشسته‌اند.
امام جمعه کرمان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این کنگره فاخر و عظیم با حجم بالای کار فرهنگی و تأکید کرد: با وحدت حول محور ولایت و زعامت امام خامنه‌ای با مدد از شهدای گرانقدر با آرمان‌های امام خمینی (ره) بیعت کرده و در پیروی از ولایت‌فقیه و رهبری معظم و معزز انقلاب تا پایان ایستاده‌ایم.
انتهای پیام

captcha