بصیرت، رمز مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است
کد خبر: 3794309
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

بصیرت، رمز مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

گروه معارف ــ امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز دشمن از جنگ نظامی ناامید شده و به جنگ ترکیبی متشکل از جنگ نرم، جنگ فرهنگی، جنگ رسانه‌ای، جنگ روانی و قتصادی متوسل شده است از این رو باید با بصیرت هرچه بیشتر این جنگ را پشت سر بگذاریم.

بصیرت، رمز مقابله با جنگ ترکیبی دشمن استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند، امروز ۱۰ اسفند، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: پس از گذشت 1400 سال امروز ایران ام القرای جهان است و براساس وعده و خبر غیبی پیامبر(ص) امروز در برابر استکبار و دشمنان اسلام با قدرت ایستاده و از مسمانان جهان حمایت و برای آنان هزینه می‌کند.

وی با تاکید بر دست برداشتن از خرج‌های اضافی در آستانه سال نو، افزود: گرانی‌های امروز ربطی به تحریم‌ها ندارد و در آستانه سال نو انتظار می‌رود مسئولان دولتی، مجلس و قوه قضاییه به داد مردم برسند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: مردم و مصرف‌کنندگان گاهی در افزایش التهابات دخیل هستند اما حرص و طمع در فرهنگ اسلامی جایی ندارد و این امور تنها فشار را بر مردم افزایش می‌دهد.

مختاری خاطرنشان کرد: امروز دشمن از جنگ نظامی ناامید شده و به جنگ ترکیبی متشکل از جنگ نرم، جنگ فرهنگی، جنگ رسانه‌ای، جنگ روانی و قتصادی متوسل شده است از این رو باید با بصیرت هرچه بیشتر این جنگ را هم پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه شرایط امروز کشور با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: دشمنان ما امروز دنبال برگزاری اجلاس‌ها هستند و به تمام دنیا التماس می‌کنند تا به صورت متحد جلوی انقلاب را بگیرند اما مفتضح شدند.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: امروزه مساله پیشرفت‌های فضایی، هسته‌ای و موشکی است و ایران در بخش‌های مختلف جزو قدرت‌های اول منطقه شده است

مختاری با بیان اینکه اکنون نوبت گام دوم است و باید دست در دست هم دولت اسلامی را تشکیل دهیم، افزود: مقام معظم رهبری در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی بیانیه مهم گام دوم انقلاب را بیان و خون تازه‌ای در رگ‌های جوانان انقلابی تزریق کردند.

وی یادآور شد: در دهه پنجم انقلاب باید گام دوم یعنی برپایی دولت اسلامی را برداریم تا به برپایی جامعه اسلامی بر پایه تمدن نوین اسلامی واقعی برسیم.

انتهای پیام

captcha