لزوم تلاش بیشتر مسئولان برای بهبود معیشت مردم
کد خبر: 3794352
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱

لزوم تلاش بیشتر مسئولان برای بهبود معیشت مردم

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه شهر یاسوج با تاکید بر ضرورت تلاش بیشتر مسئولان برای بهبود معیشت مردم، گفت: مسئولان اجرایی بدانند که مردم از آنها رضایت ندارند.

لزوم تلاش بیشتر مسئولان برای بهبود معیشت مردمبه گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعلی‌صالح موسوی‌اعظم، امام جمعه شهر یاسوج امروز، 10 اسفندماه در نمازجمعه یاسوج با اشاره به روز احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: افراد جامعه نسبت به یکدیگر حقوقی دارند و نباید نسبت به نیازمندان، ایتام و مستمندان بی‌تفاوت باشند.
وی افزود: انتظار می‌رود مردم نیکوکار و خیراندیش کهگیلویه و بویراحمد امسال هم حضور گسترده‌ای در جشن نیکوکاری داشته باشند.
امام جمعه یاسوج با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر مسئولان برای بهبود معیشت مردم، تصریح کرد: مسئولان اجرایی بدانند که مردم از آنها رضایت ندارند، ضمن اینکه مسئولان برای جلب رضایت مردم باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و این امر باید در عمل محقق شود، نه شعار.
حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید فراوانی بر کاهش مشکلات معیشتی مردم، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی، اجرای هر چه بیشتر عدالت و رفع هرگونه تبعیض در کشور دارند.
وی با اشاره به سفر چند روز گذشته بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: در این دیدار عنوان قهرمان عرب از سوی رهبر به ایشان داده شد.
امام جمعه یاسوج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تربیت و سازندگی و بارور شدن باور‌های دینی، یادآور شد: در این بیانات به جامعه مداحان هم نکاتی را فرمودند که بعضی از مداحان باید توجه به عظمت و جایگاه ائمه اطهار(ع) داشته باشند و مطالبی را که در جایگاه این بزرگواران نیست، بیان نکنند.
انتهای پیام

captcha