مراسم استقبال و تشییع شهید «حمید محمدرضایی» اعلام شد
کد خبر: 3794497
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

مراسم استقبال و تشییع شهید «حمید محمدرضایی» اعلام شد

گروه اجتماعی- جزئیات مراسم استقبال و تشییع سردار شهید مدافع حرم سردار «حمید محمدرضایی» اعلام شد.

مراسم استقبال و تشییع شهید «حمید محمدرضایی» اعلام شد

به گزارش ایکنا از قزوین، مراسم استقبال از این شهید سرافراز در شهر قزوین روز سه شنبه ساعت ۹ صبح از مقابل امامزاده اسماعیل (ع) به طرف گلزار شهدا‌ی قزوین برگزار می شود.
همچنین مراسم شب وداع نیز شب سه شنبه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن عسگری(ع) واقع در شهرک کوثر قزوین برگزار خواهد شد.
مراسم تشییع و تدفین شهید «حمید محمدرضایی» روز چهارشنبه ساعت ۱۴ از چهارراه بخشداری در شهر شال برگزار و پیکر مطهر این شهد بر روی دستان مردم شهیدپرور شال به سمت گلزار شهدا تشییع خواهد شد.
به گزارش ایکنا، شهید مدافع حرم «حمید محمدرضایی» پس از سال‌ها مجاهدت و خدمت در لباس مقدس پاسداری و شرکت در عملیات‌های مختلف ضدخرابکاری در مناطق مختلف کشور از جمله شمال غرب و گروهک پژاک با حضور در سوریه و دفاع از حریم اهل‌بیت به ایفای نقش پرداخت و از اردیبهشت‌ماه سال ۹۴ و پس از انجام عملیات در مناطق مختلف سوریه در قالب نیروی مستشاری این مدافع حرم مفقود شده و خبری از سرنوشت وی نبود تا اینکه در هفته جاری خبر بازگشت این مجاهد سرافراز به همراه 4 شهید دیگر مدافع حرم اعلام شد.
داستان مجاهدت خانواده محمدرضایی سر دراز دارد، سردار «علی محمدرضایی» برادر این شهید سرافراز نیز از فرماندهان دلاور لشگر اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی بود که علیرغم رسیدن به درجه جانبازی و قطع پا مجدد در جبهه‌ها حاضر شد و سرانجام در جریان عملیات اطلاعاتی به شهادت رسیده و پیکرش تا سال گذشته مفقود بود تا اینکه پس از انجام مراحل مختلف تفحص پیکر مطهر این سردار خردادماه سال ۹۶ بعد از گذشت 31 سال فراق و انتظار به آغوش خانواده بازگشت.
انتهای پیام

captcha