شرکت ۳۰۶ لرستانی در آزمون شفاهی حفظ قرآن
کد خبر: 3794795
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

شرکت ۳۰۶ لرستانی در آزمون شفاهی حفظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآنی اوقاف لرستان با اشاره به شرکت ۳۰۶ لرستانی در آزمون شفاهی حفظ قرآن، گفت: شهرستان نورآباد با ۸۰ نفر متقاضی بیشترین آمار این آزمون قرآنی را به خود اختصاص داد.

شرکت 306 لرستانی در آزمون شفاهی حفظ قرآنتقی دریکوند، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری مرحله شفاهی آزمون حفظ قرآن‌کریم، گفت: با پایان مرحله کتبی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم که نهم اسفندماه جاری انجام گرفت، مرحله شفاهی این آزمون از یازدهم اسفندماه جاری آغاز شده است.
وی افزود: آزمون مربوط به قرآن‌آموزان شهرستان الیگودرز از یازدهم اسفند آغاز شده و تا 18 اسفند ادامه دارد، آزمون مربوط به شهرستان‌های الشتر و پلدختر یازدهم اسفند برگزار شد. آزمون مربوط به نورآباد 14 و 15 اسفند برگزار می‏‌شود.
دریکوند اضافه کرد: آزمون شفاهی مربوط به قرآن‌آموزان خرم‌آباد نیز امروز، 12 اسفند برگزار شد و آزمون مربوط به قرآن‌آموزان شهرستان بروجرد نیز 14 اسفندماه جاری برگزار شد و در شهرستان ازنا نیز یازدهم و دوازدهم اسفند برگزار می‏‌شود.
رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این‌که شهرستان‌های سراب‌دوره، رومشکان و کوهدشت متقاضی نداشتند، اظهار کرد: در شهرستان بروجرد 42 نفر شامل 22 نفر بانو و 13 نفر آقا، شهرستان خرم‎آباد 47 نفر شامل 38 نفر بانو و 9 نفر آقا، در شهرستان دلفان 80 نفر شامل 53 نفر بانو و 27 نفر آقا، در شهرستان دورود 6 نفر شامل 5 نفر بانو و یک نفر آقا، در شهرستان ازنا 13 نفر بانو، در شهرستان سلسله 6 نفر شامل 4 بانو و 2 آقا، در شهرستان الیگودرز 67 نفر شامل 50 نفر بانو و 17 نفر آقا در این آزمون شفاهی شرکت کرده‌اند.
دریکوند ادامه داد: نتایج آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم تا اواخر اسفندماه جاری و یا اوایل فروردین‌ماه سال آینده اعلام خواهد شد و از منتخبان اول تا سوم هر بخش و افرادی‌که حدنصاب نمره قبولی را کسب کرده باشند، تجلیل خواهد شد.
وی گفت: آزمون مربوط به حفظ جزء 30 قرآن‌کریم به آموزش و پرورش واگذار شده است که آزمون مربوط به آن نیز 20 تا 23 اسفندماه جاری در دارالقرآن‌های وابسته به آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha