آغاز پایش سلامت بیماران زمین‌گیر توسط بنیاد شهید زنجان
کد خبر: 3794892
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

آغاز پایش سلامت بیماران زمین‌گیر توسط بنیاد شهید زنجان

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از آغاز پایش سلامت بیماران زمین‌گیر توسط این بنیاد خبر داد و گفت: برای این افراد ویزیت رایگان در منزل انجام می‌شود.

آغاز پایش سلامت بیماران زمین‌گیر توسط بنیاد شهید زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، علی کاظمی امروز 12 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف محوری بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمات سلامت ویژه به جامعه ایثارگری است که طبق دستورالعمل جدید پایش سلامت این قشر شامل 330 نفر از جامعه هدف ایثارگران در استان زنجان در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: این پایش سلامت، والدین و همسران شهدا، جانبازان و افراد تحت تکفلی که زیر پوشش بیمه تکمیلی بنیاد هستند و دارای بیماری ناتوان‌کننده که منجر به زمین‌گیر شدن افراد می‌شود را پوشش می‌دهد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تاکید کرد: این 330 نفر ثابت نبوده و با شناسایی افراد جدید، به جامعه تحت پوشش پایش سلامت در منزل اضافه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ویزیت بیماران بر حسب اولویت‌بندی شرایط جسمی صورت می‌گیرد، ادامه داد: خدمات ویزیت این گروه از جامعه ایثارگری زیر پوشش در منزل انجام می‌شود.
کاظمی با اشاره به اینکه پایش سلامت بیماران زمین‌گیر به صورت ویزیت رایگان در منزل انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این افراد جهت بهره‌مندی از سایر خدمات درمان به مراکز درمانی متخصص ارجاع داده می‌شوند.
این مقام مسئول تصریح کرد: اجرای پایش سلامت با همکاری بیمه دی در همه شهرستان‌های تابعه نیز به صورت ویزیت در منزل انجام می‌شود.
انتهای پیام
captcha