توزیع ۱۲۰۰ قلم کالا توسط موقوفه «خزانه» بین نیازمندان قزوین
کد خبر: 3795020
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

توزیع ۱۲۰۰ قلم کالا توسط موقوفه «خزانه» بین نیازمندان قزوین

گروه اجتماعی ــ وکیل متولی موقوفه حاج محمدحسین خزانه در قزوین گفت: برای آغاز سال نو تعداد یک هزار و ۲۰۰ قلم البسه، کفش، پوشاک بچه‌گانه، زنانه و مردانه توسط موقوفه تهیه و بین نیازمندان منطقه توزیع می‌شود.

توزیع ۱۲۰۰ قلم کالا توسط موقوفه «خزانه» در بین نیازمندان قزوین
به گزارش ایکنا از قزوین، علی حاج‌محمدی وکیل متولی موقوفات حاج «محمدحسین خزانه» صبح امروز 13 اسفندماه اظهار کرد: در راستای اجرای نیات واقف و طبق سنوات گذشته و به مناسبت آغاز سال نو از سوی موقوفه سبد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات و مایحتاج اولیه بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش دفتر موقوفه توزیع شد.
وی ادامه داد: همچنین برای آغاز سال نو تعداد یک هزار و ۲۰۰ قلم البسه، کفش، پوشاک بچه‌گانه، زنانه و مردانه توسط موقوفه تهیه و بین نیازمندان منطقه توزیع می‌شود.
وکیل متولی موقوفه حاج «محمدحسین خزانه» با بیان اینکه مجموع ارزش اقلام تهیه شده ۶۰۰ میلیون ریال است، عنوان کرد: این موقوفه تعداد ۲۳۳ خانواده تحت پوشش داشته که به صورت مستمر برای آن‌ها سبد غذایی تهیه و در طول سال بین این خانوارها توزیع می‌شود.
به گزارش ایکنا، امسال علاوه بر سبد غذایی با تهیه تعداد بیشتری پوشاک، البسه و کفش امکان خدمت‌رسانی به تعداد بیشتری از نیازمندان فراهم شده است.
انتهای پیام 
captcha