دومین جشنواره بیدمشک ارومیه برگزار می‌شود
کد خبر: 3795033
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

دومین جشنواره بیدمشک ارومیه برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ دبیر برگزاری دومین جشنواره بیدمشک ارومیه از برگزاری دومین دوره این جشنواره در ارومیه خبر داد و گفت: این جشنواره از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ اسفندماه اجرا خواهد شد و مکان آن نیز میدان امام خمینی‌(ره)، محوطه ضلع غربی مسجد جامع و همچنین جنب بازار تاریخی آن خواهد بود.

دومین جشنواره بیدمشک ارومیه برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه، علی‌اصغر احمدزاده، دبیر برگزاری دومین جشنواره بیدمشک ارومیه‌ با اشاره به برگزاری این جشنواره در ارومیه اظهار کرد: این جشنواره برای دومین بار برگزار می‌شود و در آن برنامه‌های متنوع و مبتنی بر بیدمشک را پیش‌بینی کرده‌ایم.
وی افزود: این جشنواره از 25 الی 27 اسفندماه اجرا خواهد شد و مکان آن نیز میدان امام خمینی(ره)، محوطه ضلع غربی مسجد جامع و همچنین جنب بازار تاریخی آن خواهد بود.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه گفت: هدف از برگزاری دومین جشنواره بیدمشک در محل تعیین شده در مرحله اول شناساندن آثار تاریخی شهر به بازدیدکنندگان و همچنین مخاطبان رسانه‌ای است و پس از آن اجرای برنامه‌های فرهنگی در هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر است.
احمدزاده یادآور شد: بانی این جشنواره سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی و دبیر برگزاری آن نیز مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل است که با همکاری و مشارکت سایر معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری این جشنواره اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: از تمامی شهروندان دعوت می‌کنیم که در تاریخ برگزاری نمایشگاه و جشنواره بیدمشک از محل برگزاری آن بازدید کنند.
دبیر برگزاری دومین جشنواره بیدمشک ارومیه بیان کرد: شهرداری ارومیه می‌کوشد تا بیدمشک را که هم‌اکنون در خطر ثبت و معرفی به نام شهرهای دیگر است حفظ و تحت عنوان برند ارومیه در سطح کشور و منطقه بشناساند و از این رو با همکاری و تعامل با سایر سازمان‌ها و ادارات کل متولی استانی امیدوار است این مهم را به نتیجه برساند.
انتهای پیام

captcha