فوت ۵ سرنشین بالگرد اورژانس در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3795206
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

فوت ۵ سرنشین بالگرد اورژانس در چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی ــ صبح امروز یک بالگرد اورژانس در شهرستان کیار حوالی منطقه سرتشنیز که برای خدمات‌رسانی به مادری باردار به پرواز درآمده بود دقایقی بعد از پرواز و قبل از اینکه به مقصد برسد، سقوط کرد.

فوت 5 سرنشین بالگرد اورژانس در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، صبح امروز، 13 اسفندماه یک بالگرد اورژانس در شهرستان کیار حوالی منطقه سرتشنیز که جهت خدمات‌رسانی به مادری باردار به پرواز درآمده بود دقایقی بعد از پرواز و قبل از اینکه به مقصد برسد، در دامنه کوه و روستای در 30 کیلومتری شهرکرد در منطقه سرتشنیز کیار واقع در استان چهارمحال و بختیاری دچار حادثه شد و سقوط کرد. 

اعزام 30 نیروی امدادی جمعیت هلال احمر ‌به منطقه ‌
سید‌احمد مرتضوی‌فرد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در پی این حادثه 30 نیروی امدادی جمعیت هلال احمر استان به منطقه سقوط بالگرد اورژانس اعزام شد.

وی اظهار کرد: در همان دقایق اولیه سقوط پنج اکیپ جمعیت هلال احمر استان به همراه یک تیم واکنش سریع به منطقه سقوط بالگرد در منطقه سرتشنیز اعزام شدند.
فوت 5 سرنشین بالگرد
 محسن ابراهیمی، مسئول روابط عمومی اورژانس چهارمحال و بختیاری تعداد سرنشینان این بالگرد را پنج  تن اعلام کرد و گفت: همه این پنج نفر که سه تن‌شان از کادر پرواز و دو نفر نیز تکنسین پزشکی بودند در سقوط بالگرد اورژانس فوت کردند.
 ابراهیمی از انتقال اجساد جانباختگان سقوط بالگرد اورژانس به پزشکی قانونی خبر داد.
وی با بیان اینکه اطفای حریق بالگرد به طور کامل انجام شده است، گفت: اجساد جانباختگان به دلیل سوختگی شدید برای شناسایی به پزشکی قانونی مرکز استان منتقل شدند.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: رسول طاهری و ستار کاویانی دو تکنسین فوریت پزشکی در این حادثه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

captcha