بازارچه تولیدات مددجویان کمیته امداد در بوشهر
کد خبر: 3795226
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

بازارچه تولیدات مددجویان کمیته امداد در بوشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: نمایشگاه و بازارچه تولیدات مددجویان و زنان سرپرست خانوار کمیته امداد امام خمینی(ره) بوشهر در این شهر افتتاح شد.

بازارچه تولیدات مددجویان کمیته امداد در بوشهر

احمد لطفی، عضو شورای فرهنگ عمومی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان بوشهر در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اظهار کرد: نمایشگاه و بازارچه تولیدات مددجویان و زنان سرپرست خانوار کمیته امداد امام خمینی(ره) بوشهر در پارکینگ قدیم اتوبوسرانی منطقه 1 خیابان شهدا شهر بوشهر افتتاح شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر در ادامه افزود:این نمایشگاه همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد حضرت امام(ره) و هفته احسان و نیکوکاری و با هدف توانمندسازی و خوداتکایی خانواده‌ها در زمینه اشتغال برگزار شده است.

لطفی با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروز مستقر است، گفت: در این نمایشگاه 10 محصول تولیدی شامل مواد غذایی، پوشاک و صنایع دستی مددجویان در قالب بازارچه عرضه شده است.

وی ادامه داد: در صورتی که زمینه برای فعالیت زنان سرپرست خانوار ایجاد شود، شرایط معیشت خانوارها نیز بهتر فراهم می‌شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اضافه کرد: زنان سرپرست خانوار آموزش‌های لازم را در کمیته امداد فراگرفته‌اند و با دریافت تسهیلات کم‌بهره 10 تا 30 میلیون تومانی به تولید اقدام کرده و حالا خود از تولیدکنندگان هستند.

لطفی گفت: امسال در حوزه اشتغال بیش از 2 هزار و 500 طرح اشتغال خرد و مشاغل خانگی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان بوشهر با مشارکت بانک‌های عامل و اعتبار صندوق اشتغال روستایی تأمین و ایجاد شد.

سیده فردوس رضوی

انتهای پیام

captcha