تلاش وزارت ارشاد برای حمایت از هنرهای قرآنی
کد خبر: 3795240
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
سهرابی اظهار کرد:

تلاش وزارت ارشاد برای حمایت از هنرهای قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به ارتباط قرآن و هنر تأکید کرد که یکی از سیاست‌های وزارت ارشاد این است که ارتباط تنگاتنگی با تمام هنرهای موجود قرآنی برقرار کند و از آن‌ها حمایت کند.

به گزارش ایکنا از فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس عصر امروز، 13 اسفندماه در اختتامیه سومین جشنواره سراسری «شهود قدسی» و دومین جشنواره سراسری «شعر باران» که در تالار جهاد دانشگاهی فارس در حال برگزاری است، گفت: یکی از سیاست‌های وزارت ارشاد این است که ارتباط تنگاتنگی با تمام هنرهای موجود قرآنی برقرار کند و از آنها حمایت کند.
وی افزود: این حمایت در بخش‌های مختلف هنرهای نمایشی، داستان، تجسمی، سینمایی، عکاسی، نقاشی و غیره انجام و تلاش می شود که این حمایت‌ها در تمام نقاط کشور و استان‌ها انجام شود.
سهرابی با یادآوری ارتباط قرآن و هنر گفت: یکی از رساترین و تأثیرگذارترین زبان‌ها برای انتقال مفاهیم قرآنی هنر است و با زبان هنر است که می‌توانیم مفاهیم را بسیار خوب هم انتقال داده و هم در جامعه فرهنگ سازی کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: به همین دلیل سیاست معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد این است که با همکاری دیگر دستگاه‌های فرهنگی و هنری کشور از جشنواره هنرهای قرآنی حمایت کنیم.
انتهای پیام

captcha