تدوین و چاپ کتاب زندگینامه شهدای هنرمند کردستان
کد خبر: 3795372
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

تدوین و چاپ کتاب زندگینامه شهدای هنرمند کردستان

گروه فرهنگی ــ رئیس سازمان بسیج هنرمندان کردستان با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: دو کتاب با موضوع شهدای هنرمند استان تدوین و چاپ شده است که همزمان با اجلاسیه شهدای هنرمند رونمایی می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کردستان، علی‌عباس داودنیا، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کردستان دیروز، 13 اسفندماه در در جلسه شورای راهبردی اجلاسیه شهدای هنرمند استان در سنندج اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف برگزاری کنگره‌های شهداست.
وی با تاکید بر جریان سازی اجلاسیه شهدای هنرمند است، افزود: هدف اصلی در برگزاری اجلاسیه شهدای هنرمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است در این راستا باید با جریان ‌سازی مناسب بین جامعه هنری به اهداف اصلی اجلاسیه برسیم.
داودنیا با اشاره به تدوین مستند شهدای هنرمند کردستان ادامه داد: اجلاسیه شهدای هنرمند کردستان باید تمام و کمال هنری باشد و تاثیرگذاری اش تا سال های سال در اذهان عمومی ماندگار باشد.
وی از رونمایی از دو کتاب ویژه شهدای هنرمند استان همزمان با برگزاری این اجلاسیه خبر داد و افزود: این کتاب ها در حال حاضر در مرحله چاپ است و در روز اجلاسیه از آنها رونمایی می‌شود.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کردستان با تاکید بر تولید آثار هنری مرتبط با اجلاسیه شهدای هنرمند یادآور شد: این تولیدات می‌تواند در حوزه هنرهای تجسمی، فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن، تألیف کتاب، داستان و ... باشد.
انتهای پیام

captcha