۲ کاروان از طارم به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند
کد خبر: 3795513
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

۲ کاروان از طارم به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

گروه فرهنگی ــ سرپرست فرمانداری طارم با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در دو حوزه دانش‌آموزی و محلاتی از برنامه‌های اجرایی مستمر این شهرستان در مناسبت‌های مختلف است، گفت: امسال ۲ کاروان از طارم رهسپار مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

2 کاروان از طارم به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوندبه گزارش ایکنا از زنجان، ستار صفری، سرپرست فرمانداری طارم، ظهر امروز، سه‌شنبه ۱۴ اسفندماه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور این شهرستان پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس وظیفه یکایک مردم و مسئولین کشور است، عنوان کرد: دوران دفاع مقدس، دوران افتخار آمیز از تاریخ کشور بوده و وظیفه یکایک مردم و مسئولین کشور است که از فرهنگ ایثار و شهادت این ایام پاسداری و در حد توان این فرهنگ را حفظ و ترویج کنند.
وی نقش رزمندگان استان زنجان در دوران دفاع مقدس را مثال زدنی عنوان کرد و افزود: رزمندگان این استان در 40 عملیات آفندی و پدافندی حضور داشته و در سخت‌ترین این عملیات‌ها به عنوان خط شکنان نقش‌آفرینی کردند.
سرپرست فرمانداری شهرستان طارم با تاکید بر وظیفه ویژه مسئولین نظام در راستای ادامه اهداف رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: علی‌رغم مشکلات و محدودیت‌های موجود، همه دستگاهها بایستی همکاری لازم جهت انجام هر چه بهتر این اعزام را برای زائرین شهرستانی داشته باشند.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در دو حوزه دانش‌آموزی و محلاتی از برنامه‌های اجرایی مستمر این شهرستان در مناسبت های مختلف است، افزود: امسال هم دو کاروان در دو مقطع زمانی؛ قبل از پایان سال 97 و بعد از تحویل سال نو به این مناطق مقدس اعزام خواهد شد.
انتهای پیام
captcha