مشکل کشور ناشی از سوء مدیریت است
کد خبر: 3795535
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
حجت‌الاسلام شهرستانی:

مشکل کشور ناشی از سوء مدیریت است

گروه معارف ــ نماینده آیت‌الله ‌العظمی سیستانی مشکل عمده کشور را در سوء مدیریت دانست و گفت: اگر مدیریت‌ها در سطح کلان، منظم و هدف‌مند اجرا شود و مسئولان نظام دلسوزانه فعالیت کنند، کشور  رشد خواهد کرد.

کشور به وسیله اجرای مدیریت در سطح کلان و هدف‌مند رشد می‌کندبه گزارش ایکنا ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی امروز 14 اسفندماه در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مشکل عمده کشور را در سوء مدیریت دانست و گفت: اگر مدیریت‌ها در سطح کلان، منظم و هدف‌مند اجرا شود و مسئولین نظام دلسوزانه فعالیت کنند، کشور  رشد خواهد کرد.

نماینده آیت‌الله سیستانی افزود: از دیگر مشکلات که باعث شده هنوز نتوانیم بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب در  موارد مختلف رشد کنیم، بی‌تفاوتی در مسئولیت‌ها است.

وی ادامه داد: مسئولان، دلسوزانه خدمت نمی‌کنند و لذا برای پیشرفت کشور، وحدت و هم فکری وجود ندارد.

شهرستانی در بیان چرایی این مطلب که اگر در مسائل نظامی و پزشکی پیشرفت کردیم، چون دلسوزانه و جهادی کار کردیم، گفت: باید در همه مسائل احساس مسئولیت کرد زیرا کشور نیازمند مدیران متعهد، دلسوز و جهادی برای پیشرفت است.

نماینده آیت‌الله سیستانی در پایان بیان کرد: از دیگر مشکلات این است باید سعی کنیم همدیگر را تخطئه نکنیم. تخطه کردن کار را به سرانجام مطلوب نمی‌رساند، راه پیشرفت وحدت آحاد مردم با یکدیگر است.

انتهای پیام

captcha