آمادگی یادمان شهدای هویزه برای میزبانی زائران/ بازدید روزانه ۳ هزار نفر
کد خبر: 3795541
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

آمادگی یادمان شهدای هویزه برای میزبانی زائران/ بازدید روزانه ۳ هزار نفر

گروه فرهنگی ــ دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه با بیان اینکه در حال حاضر روزانه سه هزار نفر از یادمان بازدید می‌کنند، گفت: مراسم تحویل سال نو در یادمان و در جوار شهدای دانشجو برگزار خواهد شد.

اعلام جزئیات برنامه‌های یادمان هویزه

میلاد کریمی، دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، به برنامه‌های این یادمان اشاره کرد و گفت: به طور متوسط هر روز سه هزار نفر از یادمان شهدای هویزه بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: خادمین حاضر در یادمان از دانشگاه امام صادق(ع) هستند که در حوزه‌های مختلف علوم انسانی و معرفتی در بعد اطلاع‌رسانی و علمی در غرفه‌هایی که برای دانشجویان برپا شده، در حال فعالیت هستند. علاوه بر دانشجویان سراسر کشور که زائران یادمان هستند‏، دانشجویان خارجی از کشورهای مختلف مانند شهر کراچی پاکستان و لبنان به بازدید یادمان می‌آیند.

کریمی گفت: فضاسازی یادمان با بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری از سوی دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) و پخش فیلم با همکاری جشنواره عمار از دیگر برنامه‌های این یادمان است. همچنین برنامه سنگر آسمانی که ویژه دختران و پسران 7 تا 12 سال است با هدف بازسازی فضای عملیاتی دفاع مقدس هم در حال اجراست.

دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه با بیان اینکه ساماندهی و ساخت مقتل ثابت شهدای نصر و حماسه هویزه در دست اقدام است، افزود: مراسم لیله‌الرغائب پنج‌شنبه 16 اسفندماه در یادمان با حضور زائران و خادمان برگزار می‌شود و همچنین مناسبت روز ملی راهیان نور در 20 اسفندماه همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به هویزه به عنوان اولین منطقه عملیاتی هم گرامی داشته می‌شود.

وی گفت: هر روز بعد از نماز مغرب و عشاء و ظهر و عصر برنامه جزءخوانی قرآن و همچنین روایت‌گری راویان در یادمان شهدای هویزه اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha