سرپرست فرمانداری تبریز منصوب شد
کد خبر: 3795802
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

سرپرست فرمانداری تبریز منصوب شد

گروه اجتماعی ــ استاندار آذربایجان‌شرقی در حکمی، بهروز مهدوی را به سمت سرپرستی فرمانداری تبریز منصوب کرد.

سرپرست فرمانداری تبریز منصوب شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی در حکمی، بهروز مهدوی را به سمت سرپرستی فرمانداری تبریز منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به توانایی و شایستگی‌ها به موجب این ابلاغ به‌عنوان «سرپرست فرمانداری تبریز» منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌گیری از تجارب ارزشمندتان و همکاری و همفکری همکاران آن مجموعه در پیشبرد وظایف محوله موفق و موید باشید.

بهروز مهدوی متولد سال 1346 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و از جمله مسئولیت‌های اجرایی وی می‌توان به فرمانداری شهرستان‌های چاراویماق و هشترود، معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری زنجان، سرپرست فرمانداری زنجان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی (دو دوره) اشاره کرد.

وی همچنین مجری ارشد طرح‌های پژوهشی استانداری آذربایجان‌شرقی و مدرس دفتر آموزش و پژوهش در استان‌های آذربایجان‌شرقی و زنجان بوده است.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد حسینیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۹
0
0
پیام تشکر و قدردانی مردم تبریز از استاندار آذربایجان شرقی
بدینوسیله از استاندار دانشمند و فرهیخته استان به جهت انتصاب شایسته جناب آقای بهروز مهدوی به سمت فرماندار تبریز تقدیر و تشکر می نماییم. از آنجایی که جناب آقای مهدوی مدیر خدوم، پاکدست و دارای گنجینه ای از تجارب ارزشمند در وزارت کشور می باشد، مردم تبریز مدت هاست که منتظر اقداماتی از این قبیل هستند. این اقدام عالمانه استاندار محترم مایه مسرت و دلگرمی قاطبه مردم در شهرستان تبریز گردیده است. بر خود فرض می دانیم که مراتب تقدیر و تشکر خود را از این انتصاب مبارک و شایسته سالارانه، به مقام عالی دولت در استان آذربایجان شرقی اعلام نماییم.
captcha