۴۰۰ نهال به یاد ۴۰۰ شهید ابهر غرس شد
کد خبر: 3795841
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
همزمان با روز درختکاری؛

۴۰۰ نهال به یاد ۴۰۰ شهید ابهر غرس شد

گروه اجتماعی-شهردار ابهر با اشاره به کاشت ۴۰۰ نهال به یاد ۴۰۰ شهید گفت:همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، مراسم جشن درختکاری با مشارکت شهرداری ابهر و اداره منابع طبیعی شهرستان و سازمان‌های مردم نهاد در پارک پردیس برگزار می‌شود.

۴۰۰ نهال به یاد ۴۰۰ شهید ابهر غرس شدبه گزارش ایکنا، از زنجان، محمد رضا ذوالقدری‌ها شهردار ابهر ظهر امروز ۱۵ اسفند ماه در حاشیه مراسم درختکاری ابهر، افزود: به مناسبت روز درختکاری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان همراه با برنامه‌های فرهنگی ، قسمتی از پارک پردیس از طرف بلوار منابع طبیعی با کاشت انواع درخت و درختچه تحت پوشش فضای سبز قرار گرفت.
وی ادامه داد: 15 اسفند، روز پاسداشت درخت و درختکاری است که به عنوان روز تجدید پیوند مردم با درختان گرامی داشته می‌شود و یادآور اهمیت درخت و نقش بارز آن در زندگی شهری است.
وی با اشاره به اینکه به‌منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدا ۴۰۰ نهال به یاد ۴۰۰ شهید شهرستان غرس شد، ادامه داد: اهدای نهال رایگان به شهروندان از دیگر برنامه‌های روز درختکاری است‌.
وی تصریح کرد: حفاظت از فضای سبز و درختان وظیفه همگانی است و لازم است تمام شهروندان در ترویج و فرهنگ سازی نگهداری درختان شهری مشارکت کنند.
انتهای پیام
captcha