فعالیت 250 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سمنان
کد خبر: 3795987
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

فعالیت 250 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سمنان

گروه اجتماعی- مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه کانون‌های مساجد در مسیر ولایت گام برداشته‌اند گفت: در استان سمنان قریب ٢٥٠ کانون فرهنگی و هنری مساجد فعال است.

فعالیت 250 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا حدادیان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان امروز 16 اسفند در جمع خبرنگاران از برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با شعار گام دوم انقلاب با بچه های مسجد در استان سمنان خبر داد و گفت: مساجد به عنوان مرکزی برای گردهمایی بچه‌های مسجد و ترویج سبک زندگی اسلامی و تربیت دینی جوانان و نوجوانان هستند.

وی با تاکید بر اینکه رونق برنامه‌ها در مساجد موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود و برای سوق جوانان به مساجد و ناامیدی دشمن باید تلاش شود متذکر شد: عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار اعضا و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با خانواده شهدا و نماینده ولی فقیه در استان همزمان با سالگرد تاسیس کانون‌های مساجد انجام می‌شود.

به گفته حدادیان؛ در استان سمنان قریب ٢٥٠ کانون فرهنگی و هنری مساجد فعال است که ١٢ کانون نیز به صورت تخصصی فعالیت دارند.

حدادیان با بیان اینکه کانون‌های مساجد در مسیر ولایت گام برداشته‌اند، افزود: امروز کانون‌های مساجد انس و الفت بین بچه‌های مسجد و ائمه جماعت به وجود آورده که این سخنرانی با محوریت کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد و تشریح فعالیت‌های مربوط به این مراکز خواهد بود.

وی توزیع کتاب در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، بازدید مسئولان استانی از کانون های فرهنگی هنری مساجد، اطلاع‌رسانی از برنامه‌های کانون‌های مساجد در نشست رسانه ای،را از برنامه‌های سالگرد تاسیس کانون‌های مساجد  برشمرد.

انتهای پیام

 

captcha