منبرهای دینی؛ بهترین فرصت برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3796082
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

منبرهای دینی؛ بهترین فرصت برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی

گروه اجتماعی- معاون فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه روحانیون باید از منابر خود برای تبلیغ مضرات مواد مخدر استفاده کنند، یادآور شد: این تبلیغات در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه در بین جوانان که پای منبر آنها می‌‌نشینند تاثیر گذار است.

منبرهای دینی؛ بهترین فرصت برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعیبه گزارش ایکنا، از زنجان، شاهپور رضا کاظمی، معاون فرماندار خرم‌دره ظهر امروز پنجشنبه ۱۶ اسفند ماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های ملی هستند که باید در مسیر توسعه کشور از آنان استفاده شود، اظهار کرد: دشمنان به صورت مستمر و پیوسته با بهره‌گیری از برنامه‌های مبتذل فرهنگی و همچنین تولید انواع مواد مخدر جدید به دنبال تخریب و انحراف جوانان کشور هستند.
وی ادامه داد: کشور اگر نیروی انسانی متخصص ،متعهد و مجرب نداشته باشد، هر میزان هم منابع ،سرمایه و ثروت داشته باشد، نخواهد توانست در مسیرتوسعه حرکت کند.
کاظمی با بیان اینکه اعتیاد بیماری است، بیان کرد: نگاه عمومی جامعه به فرد معتاد باید از حالت فعلی به حالت بیمار تغییر کند تا این افراد بتوانند به راحتی به جامعه،کار و کانون گرم خانواده خود بازگردند.
کاظمی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای مبارزه با مواد مخدر به ویژه ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، اظهار کرد: معتادانی که موفق به ترک اعتیاد خود شده‌اند، می‌توانند بهترین راهنما برای افراد مبتلا به این بیماری باشند.
معاون فرماندار خرم‌دره با اشاره به نقش مثبت روحانیون و طلاب در امور مختلف جامعه و تاثیرپذیری اقشار مختلف از آنها به واسطه بیان امور دینی، اظهار کرد: روحانیون یکی از اقشار تاثیرگذار در بین مردم هستند که سخنان آنان اغلب مورد استقبال افراد قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه روحانیون باید از منابر خود برای تبلیغ مضرات مواد مخدر استفاده کنند، یادآور شد: این تبلیغات در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه در بین جوانان که پای منبر آنها می‌‌نشینند تاثیر گذار است.
انتهای پیام
captcha