ملاک درستی هر کاری باید قرآن باشد
کد خبر: 3796161
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

ملاک درستی هر کاری باید قرآن باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با یادآوری آیاتی از قرآن کریم تأکید کرد که درستی هر کاری باید قرآن و آموزه‌های آن باشد.

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 17 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه شیراز آیاتی از قرآن کریم و حدیثی از امام باقر(ع) را یادآور شد و تأکید کرد که باید خود را بر قرآن عرضه کنیم و بدانیم ملاک درستی هر کاری باید قرآن و آموزه‌های آن باشد.
وی با بیان اینکه طبق فرمایش حضرت امام علی(ع)، تمام شاخصه‌های تقوا در آیه 90 سوره مبارک نمل جمع شده است، افزود: اینکه یک یا چند شبکه خارجی حرفی می‌زنند و ادعایی را مطرح می‌کنند، اگر ما به واقع دوستدار امام زمان(عج) هستیم، نباید به آن‌ها توجه کرده و نگران شویم و غصه بخوریم، اگر غصه خوردیم و نگران شدیم باید حواسمان باشد که هنوز دوست امام زمان(عج) نشده‌ایم.

دوست ائمه بودن تنها شعار دادن و شکلات پخش کردن نیست

آیت‌الله دژکام کرد: دوست ائمه بودن تنها شعار دادن و شکلات پخش کردن نیست، اگرچه این هم کار بسیار خوبی است اما باید احساس خود را وقتی دیگران جمع می‌شوند و برعلیه راه و روش شما سخن می‌گویند بسنجیم.
امام جمعه شیراز بیان کرد: ما افتخار می‌کنیم که ترامپ و صهیونیست‌ها به ما بد می‌گویند، اینها دشمن خدا هستند و نباید از بدگویی آن‌ها ناراحت و نگران شد.
وی در ادامه با اشاره به روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص حفظ منابع طبیعی، گفت: درخت مایه آبادی و سرسبزی و تاثیرگذار بر نزول باران است، هرکس موفق به درختکاری شود، قطعا در تاثیرگذار خواهد بود.

لزوم راه‌اندازی شبکه مساجد 
آیت‌الله دژکام همچنین با اشاره به قرار داشتن در ایام سالروز تشکیل کانون‌های فرهنگی مساجد، گفت: ما از همه دست‌اندرکاران مساجد خواستیم که به فکر شبکه مساجد باشند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس اظهار کرد: کانون مساجد و پایگاه‌های مقاومت و بسیج مساجد هر یک جایگاه خود را دارد، اما باید بالاتر از اینها فکر کرد و به دنبال شبکه مساجد بود تا در حرکت‌های فرهنگی و دینی جهانی تاثیرگذار باشیم.
وی همچنین سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا را گرامیداشت و تاکید کرد که همه ما بدهکار شهدا هستیم و وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم و به خانواده شهدا نیز عرض ادب و احترام داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha