فقرا در آستانه سال نو فراموش نشوند
کد خبر: 3796190
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸

فقرا در آستانه سال نو فراموش نشوند

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به نزدیک شدن به سال نو، گفت: مردم، مسئولان و همچنین نیکوکاران در آستانه سال نو به فقرا و نیازمندان کمک کنند.

فقرا در آستانه سال نو فراموش نشوند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، امام جمعه موقت یاسوج امروز، 17 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب برجام نتوانست مشکلات اقتصادی کشور را کاهش دهد و برهمین اساس نیز نباید به وعده‌های پوچ و دروغین غربی‌ها در تمامی امور از جمله اقتصاد اعتماد کرد.
وی افزود: انتظار می‌رود که متولیان امر با کار جهادی و انقلابی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم کشور و به ویژه قشرهای کم درآمد اقدام جدی‌تری انجام دهند.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: عمل به نسخه اقتصاد مقاومتی حلال همه مشکلات کنونی کشور خواهد بود تا با حمایت از تولید داخلی بتوانیم اقتصادی مستقل و بدون آسیب داشته باشیم.
حجت‌الاسلام خاضع با اشاره به روز 22 اسفندماه، سالروز تشکیل نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران، اضافه کرد: هدف از تأسیس بنیاد شهید حفظ و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در درجه اول بوده است.
وی با اشاره به روز 18 اسفندماه سالروز تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، تصریح کرد: هدف از تشکیل این کانون‌ها تربیت نیروهای انقلابی و اسلامی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان بوده که در استان 600 کانون داریم و باید حمایت بیشتری از آن‌ها شود.
امام جمعه موقت یاسوج در پایان اردوهای راهیان نور را بهترین عامل در بازگویی واقعیت های دفاع مقدس وخط بطلانی بر کارهای دروغین دشمنان در ضعیف نشان دادن انقلاب وایران ذکر کرد.
انتهای پیام

captcha