شیعه و سنی برای پاسداشت خون شهدا سنگ تمام گذاشتند
کد خبر: 3796331
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

شیعه و سنی برای پاسداشت خون شهدا سنگ تمام گذاشتند

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مسیر و اهداف شهدا باید دائماً برای جوانان تکرار شود؛ چرا که نظام اسلامی اقتدار و عظمت خود را مدیون خون شهدا، ایثارگران و همچنین آزادگان است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از اوشیدا، یادواره شهدای سیستان امروز، 18 اسفندماه با حضور فرمانده سپاه سلمان و آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، در مسجد جامع شهر بنجار زابل برگزار شد.
امان الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان در این مراسم گفت: زمانی راه شهدا و فرهنگ ایثار در جامعه شکل می‌گیرد که مردم خودجوش پای کار باشند.
وی افزود: همانطور که در ایام محرم عشق و ارادت مردم به امام حسین(ع) و یاران شهیدش به بهترین شایستگی برگزار می‌شود باید برای شهدای انقلاب اسلامی نیز همین فرهنگ اجرا شود.
گشتاسبی عنوان کرد: در استان سیستان و بلوچستان مردم به‌طور خود‌جوش این فرهنگ را به نمایش می‌گذارند که ماحصل آن برگزاری چندین یادواره شهدا در منطقه سیستان است، و شیعه و سنی برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر آن سنگ تمام گذاشتند.
وی ادامه داد: مسیر و اهداف شهدا باید دائماً برای جوانان تکرار شود؛ چرا که نظام اسلامی اقتدار و عظمت خود را امروز مدیون خون شهدا، ایثارگران و همچنین آزادگان است.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهدا در طول ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران نشان دادند که انقلاب اسلامی پشتوانه‌ای قوی و با دوام دارد.
وی اظهار کرد: استقلال، آزادی و اصل نظام جمهوری اسلامی ایران، باعث شد تا انقلاب همانند برگ زرینی در جهان بدرخشد و به عظمت و قدرت والایی دست یابد.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران برای حفظ عظمت خود نیاز به وحدت، انسجام ، پشتیبانی و پاسداشت خون شهدا دارد.

انتهای پیام

captcha