هرمزگان جزء پنج استان اول از لحاظ فروش کتاب است
کد خبر: 3796479
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

هرمزگان جزء پنج استان اول از لحاظ فروش کتاب است

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان: بر اساس جدول فروش سایر استان‌ها که در سایت موسسه برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی ایران موجود است هرمزگان جزء پنج استان اول ازلحاظ فروش کتاب است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، رضا کمالی زرکانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، شنبه ۱۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم در شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته بیش از ٢٥٠ هزار نفر از نمایشگاه کتاب دیدن کردند که این حجم استقبال در هیچ نمایشگاهی در استان اتفاق نمی‌افتد و نشان می‌دهد که مردم هرمزگان به کتاب، مطالعه توجه ویژه‌ای دارند.
وی افزود: درمجموع شش روز برگزاری نمایشگاه، مردم هرمزگان دو میلیارد و ٤٠٠ میلیون تومان کتاب خریداری کردند که نسبت به سال گذشته حدود ٤٠ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار کرد: بر اساس جدول فروش سایر استان‌ها که در سایت موسسه برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی ایران موجود است هرمزگان جزء پنج استان اول ازلحاظ فروش کتاب می‌باشد.
کمالی زرکانی برگزاری نمایشگاه امسال را برگرفته از روحیه جهادی دانست و اضافه کرد: با توجه به این‌که نمایشگاه امسال در مرحله اول کنسل شده بود، احیای آن نیازمند هماهنگی و حمایت دستگاه‌های مختلفی بود که جا دارد از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار هرمزگان تشکر ویژه داشته باشم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، بیان کرد: شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان ٨ الی ١٣ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در سه‌راه جهانبار بندرعباس برگزار شد.
کمالی زرکانی در پایان دسترسی آسان به کتاب را ازجمله مزیت‌های نمایشگاه کتاب عنوان کرد و گفت: نمایشگاه‌ها فضای مناسبی برای بهره‌مندی از کتاب فراهم کرده است و علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی می‌توانند به‌راحتی در چنین مکانی به تازه‌های نشر دسترسی داشته باشند.
انتهای پیام

captcha