به شهادت رساندن کودکان، نشانه عجز نظام سلطه برابر تفکر اسلام است
کد خبر: 3796640
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به شهادت رساندن کودکان، نشانه عجز نظام سلطه برابر تفکر اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس بسیج هنرمندان با اشاره به اینکه به شهادت رساندن کودکان شیعه در جهان نشانه عجز نظام سلطه در برابر تفکر اسلام است، گفت: شهادت برای ما دارای فیض عظیمی است و از این رو ما نگران نیستیم.

به شهادت رساندن کودکان، نشانه عجز نظام سلطه در برابر تفکر اسلام است

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از فارس، علیرضا کریمی رئیس بسیج هنرمندان استان در آئین اختتامیه شهید مظلوم که عصر دیروز 18 اسفندماه در دفتر خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار کرد: مطمئنا این جمع نماینده‌ دل‌های مشتاقی هستند که اتفاقات جهان اسلام را رصد می‌کنند چرا که مشتاقان در این حوزه، نگاه خود را صرفا مختص جمهوری اسلامی نمیداند.

وی افزود: آنچه که در دفاع مقدس به عنوان پیروزی قلمداد شد با دو محور اتفاق افتاد که یکی از آن‌ها مقاومت مردم خرمشهر بود.
وی یکی دیگر از محورهای پیروزی دفاع مقدس را فتوحاتی عنوان کرد که مردم در بازگرداندن شهر داشتند و این پیروزی‌ها را نتیجه‌ رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مجاهدت های مردم‌دانست.
کریمی ادامه داد: امروز کودکان شیعه که در گوشه‌ی جهان به قتل می رسند اما این جنایت‌ها نشانه عجز نظام سلطه در برابر تفکر اسلامی است و ما نگران این موضوع نیستیم چرا که شهادت برای ما فوز عظیمی است.
رئیس بسیج هنرمندان استان در پایان گفت: راه شهادت و حمایت از مظلومان شهید را پاس می‌‍داریم و به مانند حضرت رقیه(س) این گونه شهادت‌ها را به عنوان نمادهای عزت و افتخار در دل تاریخ هک خواهیم کرد .
انتهای پیام

captcha