کاروان دانشجویان مینابی به اردوی راهیان نور جنوب اعزام شد
کد خبر: 3796710
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
مسئول دفتر بسیج دانشجویی میناب:

کاروان دانشجویان مینابی به اردوی راهیان نور جنوب اعزام شد

گروه فرهنگی ــ مسئول دفتر بسیج دانشجویی میناب از اعزام یکصد نفر از دانشجویان بسیجی در قالب ۲ دستگاه اتوبوس و یک مینی بوس به اردوی راهیان نور جنوب خبر داد.

کاروان دانشجویان مینابی به اردوی راهیان نور جنوب اعزام شدبه گزارش ایکنا از هرمزگان، محمد قنبری، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان میناب یکشنبه، ۱۹ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰۰ نفر از دانشجویان با دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی‌بوس به سرزمین‌های نور جنوب اعزام شدند.
وی آشنایی دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار از مناطق عملیاتی، ارتقای سطح معنوی، تجدید میثاق با شهدا وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها را از جمله اهداف این اردوی زیارتی و فرهنگی اعلام کرد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های میناب تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این اردو از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس از جمله مناطق فکه، طلائیه، دوکوهه، خیّن، شلمچه، برخی از یادمان‌ها و ... بازدید خواهند کرد.
قنبری با اشاره به ویژگی‌های این دوره از کاروان در مقایسه با دوره‌های قبل گفت: در این دوره با تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف سعی خواهد شد که به بحث محتوای عمیق ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و ایثار و فداکاری‌های رزمندگان بیشتر پرداخته شود.
انتهای پیام

captcha