اسکان نوروزی در ۲۲۰ مدرسه سمنان
کد خبر: 3796715
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

اسکان نوروزی در ۲۲۰ مدرسه سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از اسکان نوروزی ۲۲۰ مدرسه در استان سمنان خبر داد و گفت: ۵۰۰ نیروی فرهنگی برای ارائه خدمات اسکان مسافران آماده همکاری هستند.

اسکان نوروزی 220مدرسه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد دستورانی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان  ظهر امروز، 19 اسفند در جلسه مشترک ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی در استانداری سمنان با بیان اینکه ۲۲۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی مهیا است، اظهار کرد: بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس و ۱۷ پایگاه برای اسکان مسافران در نظر گرفته‌ شده  که ظرفیت اسکان مسافران در آموزش‌وپرورش سمنان شش هزار و ۱۰۰ نفر به‌صورت روزانه است.

وی ارائه خدمات به مسافران نوروزی را در راستای تحقق شعار تغییر استان از معبر به مقصد در دستور کار این دستگاه دانست و اظهار کرد: آموزش‌ و پرورش استان به غیر از اسکان فرهنگیان، آمادگی دارد تا خدمات رفاهی و اسکان خود را در مواقع ضروری و صلاحدید ستاد اجرایی خدمات سفر استان، برای غیر فرهنگیان نیز ارائه دهد.

دستورانی با اشاره به اینکه ستاد اسکان با محوریت آموزش‌وپرورش استان سمنان، تمامی ظرفیت‌های ممکن را برای اجرای هرچه بهتر امور و ارائه خدمات مطلوب به‌کار گرفته، بیان کرد: ۵۰۰ نیروی فرهنگی برای ارائه خدمات و اسکان مسافران استان طی نوروز ۹۸، در نظر گرفته‌شده که این افراد به‌صورت شیفتی در مراکز اسکان حضورداشته و آماده راهنمایی مسافران هستند.

انتهای پیام

captcha