آغاز فروش کتاب «خون دلی که لعل شد»
کد خبر: 3796757
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

آغاز فروش کتاب «خون دلی که لعل شد»

گروه ادب ــ فروش کتاب «خون دلی که لعل شد» با تخفیف ویژه آغاز شد. این کتاب حاوی خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای از زندان‌ها و تبعید وی در دوره قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایکنا؛ کتاب «خون دلی که لعل شد» به همت محمدعلی آذرشب، گردآوری شده و انتشارات انقلاب اسلامی آن را در ۴۲۴ صفحه منتشر کرده است. این کتاب ترجمه فارسی کتاب «إنّ مع الصّبر نصراً» زندگینامه رهبر معظم انقلاب است.

این اثر شامل بیان حکمت‌ها، درس‌ها و عبرت‌هایی است که به فراخور بحث‌ها بیان شده و هر کدام از آن‌ها می‌تواند چراغ راهی برای آشنایی مخاطب کتاب به ویژه جوانان با فجایع رژیم منحوس پهلوی، سختی‌ها، مرارت‌ها و رنج‌های مبارزان و در مقابل، پایمردی‌ها، مقاومت‌ها، خلوص و ایمان انقلابیون باشد.

آغاز فروش کتاب «خون دلی که لعل شد» + عکس‌های دیده نشده از رهبری

طرح جلد کتاب به این اثر روحی متفاوت و متمایز از سایر آثار مشابه داده است که در روی جلد، چهره ایام زندان رهبر انقلاب به تصویر کشیده شده و در پشت جلد، عکس دیده نشده‌ای از معظم له و فرزندشان مصطفی به همراه دستخط ایشان درباره این عکس آورده شده است.

آغاز فروش کتاب «خون دلی که لعل شد» + عکس‌های دیده نشده از رهبریآغاز فروش کتاب «خون دلی که لعل شد» + عکس‌های دیده نشده از رهبری

قیمت این کتاب ۳۱ هزار تومان است که با تخفیف ۲۵ درصد ارائه می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند از طریق سایت انتشارات انقلاب اسلامی اقدام کنند.

متن پشت جلد کتاب که دستخط مقام معظم رهبری است، به این شرح است: «عکاسی که تازه دکان باز کرده است، دو روز قبل که دست مصطفی در دست عبور می‌کردم، خواهش کرد که برای تبرک و تیمن عکسم را بردارد، قیافه ظاهرالصلاح و حق به جانب اینجانب در این خواهش تمام موثر بوده است؛ «الهم اجعلنی کما یظنون»، ... صراحی می‌کشم، پنهان و مردم دفتر انگارند. مصطفی در این ایام که عشر اول ذیحجه ۱۳۸۹ است تازه به پنجمین سال وارد شده، جعله الله ذخرالدیننا و دنیانا و قرة عین لنا فی الاولی و الاخرة. آمین رب العالمین».

انتهای پیام

captcha