رونمایی از هفت عنوان کتاب حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در سمنان
کد خبر: 3796894
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

رونمایی از هفت عنوان کتاب حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در سمنان

گروه فرهنگی ــ در آستانه روز بزرگداشت شهیدان آیین رونمایی از هفت اثر مرتبط با ایثار و شهادت با حضور مدیران کل ‌ارشاد ‌و بنیاد شهید و امور ایثارگران ‌سمنان در کتابخانه مرکزی این استان برگزار شد.

رونمایی از هفت عنوان کتاب حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام حسن فریدون، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، امروز، 20 اسفند‌ماه در مراسم رونمایی از هفت اثر مرتبط با ایثار و شهادت از رونمایی این آثار شامل چهار عنوان کتاب، دو عنوان اثر چندرسانه‌ای و یک نرم‌افزار اندروید خبر داد.

وی ادامه داد: با تلاش دوستداران فرهنگ و ایثار امسال هشت اثر مرتبط با ایثار و شهادت در استان سمنان رونمایی شده  که  بارونمایی از این هفت عنوان شمار آثار چاپ و منتشر شده مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت در استان سمنان به ١١٢ اثر رسید.

به گفته وی؛ از کتاب «ماهی مجنون» مجموعه اشعار ناصر حامدی، «از تبار غیورمردان» اثر خالق شاه حسینی در ارتباط با شهدای ایل الیکایی شهرستان آرادان، کتاب «مرد کوچک» اثر فرزانه نعیمی و «شهرداران بهشت» اثر شاعر و نویسنده سعید انصاری که با موضوع شهدای شهرستان مهدیشهر است، رونمایی شد.

فریدون متذکر شد: همچنین دو اثر چند رسانه‌ای شامل اثر معرفی شهیدان مومنی که شامل سه برادر شهید از شهرستان دامغان هستند و ذوالفقارخانیان دو شهید از مهدیشهر و نیز نرم افزار اندروید مرتبط با ٧٦ شهید امام زاده اشرف سمنان نیز رونمایی شد.

فریدون ضمن گرامیداشت ٢٢ اسفند سالروز بزرگداشت شهدا گفت: استان سمنان در دوران دفاع مقدس قریب سه هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده  و از نظر تعداد شهدا در ردتبه های‌برتر در بین استانهای کشور قرار دارد.

انتهای پیام

captcha