فعالیت برخی از کتابخانه‌های عمومی همدان در ایام نوروز
کد خبر: 3797157
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

فعالیت برخی از کتابخانه‌های عمومی همدان در ایام نوروز

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از فعالیت برخی کتابخانه‌های عمومی همدان در ایام نوروز خبر داد.

فعالیت برخی از کتابخانه‌های عمومی همدان در ایام نوروزبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از خبرگزاری فارس، عاطفه زارعی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان امروز 20 اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت کتابخانه‌های عمومی استان طی ایام نوروز اظهارکرد:‌ تمام کتابخانه‌های عمومی استان همدان در ایام نوروز به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خدمات‌رسانی می‌کنند اما برخی از این کتابخانه‌ها در تعطیلات نوروز نیز فعال هستند.
وی با اشاره به ارائه خدمات ویژه توسط برخی از کتابخانه‌های عمومی استان طی ایام نوروز گفت:‌‌ کتابخانه عمومی مرکزی استان در تمام روزهای تعطیل به جز جمعه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۸:۳۰ فعال است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه کتابخانه عمومی علامه مجلسی ملایر در ایام تعطیل به جز جمعه‌ها و سیزدهم فروردین از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ فعال است افزود: کتابخانه عمومی شهید باهنر بهار نیز در ایام تعطیلات نوروز به جز روزهای جمعه و یکم فروردین از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ فعال است.
وی با اشاره به اینکه کتابخانه عمومی شهید حیدری نهاوند در تمام ایام به جز جمعه‌ها و هشتم و سیزدهم فعال است خاطرنشان کرد: این کتابخانه از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ خدمات دهی می‌کند.
زارعی با اهمیت به ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیان کرد: هدف ما ارائه خدمات مناسب به علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.
انتهای پیام

captcha