پرداخت 54 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان زنجانی
کد خبر: 3797165
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸

پرداخت 54 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان زنجانی

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بیش از 54 میلیارد تومان کمک معیشت به 25 هزار و 291 خانوار مددجویان زنجانی در 11ماهه سال‌جاری پرداخت شده است.

پرداخت 54 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان زنجانیبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان 20 اسفندماه در دیدار رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: ترویج روحیه احسان و نیکوکاری در جامعه و دست‌گیری از نیازمندان یکی از برنامه‌های کمیته امداد است.
وی زمینه‎سازی برای افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد از طریق حضور میدانی، تعاملات اثربخش برون سازمانی و کار جهادی وهمگانی کردن کار رسیدگی به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه را از روکیردهای کمیته امداد برشمرد.
وی با اشاره به اینکه 29هزار خانوار از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بهره‌مند هستند، افزود: از مجموع مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 25 هزار و 291 خانوار کمک‌معیشت بگیر و 2 هزار و 800 خانوار در قالب تک و چند خدمتی از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
صفری حمایت از اقشار ضعیف جامعه به‌ویژه در شرایط امروز اقتصادی را مهم خواند و افزود: در 11ماهه سالجاری بیش از 54 میلیارد تومان کمک معیشت برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.
وی با قدردانی از مشارکت مردم خیر ونیکوکار زنجان در جشن نیکوکاری  امسال که با شعار «عیدی برای همه» برگزارشد، گفت: به همت و مشارکت مردم نوعدوست و ولایتمدار زنجان کمک‌های نقدی وغیرنقدی هم استانی‌ها در حوزه‌های مختلف ارتقا یافته است .
انتهای پیام
captcha