200 مسئول به کمپین «از ما شروع کنید» پیوستند
کد خبر: 3797235
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

200 مسئول به کمپین «از ما شروع کنید» پیوستند

گروه جامعه ــ طی روز گذشته 200 مسئول به کمپین «از ما شروع کنید» پیوستند که از مردم دعوت می‌کند تا مسئولان را امر به معروف و نهی از منکر کنند.

200 مسئول به کمپین «از ما شروع کنید» پیوستندبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر؛ این ستاد با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی از کلیه مسئولان کشوری، لشگری و حوزه عمومی برای پیوستن به کمپین «از من شروع کنید» دعوت به عمل می‌آورد.

بنابر این گزارش، کمپین «از من شروع کنید» بک پویش سراسری است که با موضوع ضرورت «امر به معروف مسئولان توسط مردم» راه‌اندازی شده است و کلیه مسئولانی که داوطلب نقدپذیری از سوی عموم آحاد جامعه باشند، می‌توانند به این پویش بپیوندند.

این پویش با توجه به رویکرد جدید ستاد احیاء امر به معروف مبنی بر اهمیت و ضرورت «مسئولیت‌پذیری مردم» نسبت یکدیگر و نسبت به عملکردهای مسئولان جامعه اسلامی، فعالیت خود را به صورت فراگیر و سراسری آغاز کرده است و از تمامی مسوولان و کارگزاران کشور در هر سمت و موقعیت دعوت می­‌کند تا به این «حرکت معروف» و پسندیده محلق شوند.

رونمایی از این کمپین، هفته گذشته با حضور حجت‌الاسلام محبی، دبیر ستاد احیاء امر به معروف و حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جریان همایش شورای های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های دولتی و اجرایی کل کشور صورت گرفت و طی یک روز از آغاز آن، بیش از 200 نفر از مسوولان تراز اول کشور اعم از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، شورای شهر، وزارت­خانه‌ها و ارگان‌های دولتی، قوه قضائیه، شهرداری، صداوسیما، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در کشور، بانک‌ها، اصناف و ... به آن پیوسته اند.

حجت الاسلام محبی، دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور درباره این کمپین اظهار داشت: من و آقای قمی تصمیم گرفتیم از همه مردم دعوت کنیم تا ما و همه مسئولان جمهوری اسلامی را صریح و بدون لکنت زبان، مورد امر به معروف و نهی از منکر قرار دهند. امروز باید این امر مهم در میان همه آحاد مردم به‌ ویژه مسئولان به‌ صورت جدی دنبال شود.

بنابر این گزارش، کمپین رسانه ای «از من شروع کنید» از روز گذشته در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال شده است. کلیه مسئولان علاقه‌مند برای پیوستن به این کمپین می‌توانند آمادگی خود را از طریق صفحه این کمپین با شناسه azmanshoroukonid@ در اینستاگرام یا از طریق شماره تماس 22561227 اعلام کنند.

انتهای پیام

captcha