نجباء همچون خاری در چشم آمریکا خواهد ماند
کد خبر: 3797265
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

نجباء همچون خاری در چشم آمریکا خواهد ماند

گروه بین‌الملل - رئیس دفتر سیاسی جمعیت عمل اسلامی بحرین، با بیان اینکه نُجَباء همچون خاری در چشم آمریکا و همپیمانان غربی ـ عربی‌اش خواهد ماند، تأکید کرد: این جنبش توطئه‌های آمریکا، اسراییل و انگلیس در خاورمیانه را به شکست کشانده است.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران؛ «راشد الراشد» رئیس دفتر سیاسی جمعیت عمل اسلامی بحرین در پی قرار گرفتن مقاومت اسلامی نُجَباء و دبیرکل آن «شیخ اکرم الکعبی» در لیست تروریستی SDN از سوی آمریکا، گفت: این امر نشان افتخار و شرافتی برای کسانی است که با تروریسم، استکبار جهانی و مزدوران آن و در رأس آن‌ها رژیم‌های قبیله‌ای عقب مانده و مستبد و گروه‌های تروریستی، تکفیری و وهابی جنگیده‌اند.

الراشد با بیان اینکه آمریکا آخرین دولتی است که حق سخن گفتن درباره تروریسم را دارد، تصریح کرد: این کشور امپراتوری خود را بر میلیون‌ها جمجمه از ملت‌های جهان و سرقت ثروت آنان به زور اسلحه، هیمنه و سیطره بنا نهاده است.

وی افزود: واشنگتن هنوز شیوه استکباری خود که مبتنی بر پشتیبانی از دولت‌ها و گروهک‌های جانی علیه بشریت است را ادامه می‌دهد. مواضع مفتضحانه آمریکا در خصوص قتل‌عام‌هایی که صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان مرتکب می‌شوند؛ تنها یک مورد از مصادیق رقص آنان بر اجساد قربانیان و خون بی‌گناهان است.

این رهبر انقلابی بحرین، نُجَباء را جنبشی مقاوم و شریف توصیف کرد و گفت: رزمندگان این جنبش در کنار سایر گروه‌های مقاومت عراق برای اخراج اشغالگران آمریکایی، انگلیسی و غربی جنگیده‌اند؛ بنابراین عجیب نیست که ایالات متحده، آنان را هدف قرار دهد.

الراشد ادامه داد: نُجَباء به رهبری شیخ اکرم الکعبی ضد تروریسم وهابی و داعش که از سوی واشنگتن حمایت و پشتیبانی می‌شود در عراق و سوریه جنگیده و نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا، اسراییل، انگلیس و سایر رژیم‌های استعماری غرب در ایجاد خاورمیانه جدید که پس از پایان عمر معاهده سایکس‌پیکو برای تقسیم هرچه بیشتر کشورهای منطقه طراحی شده بود را به شکست کشانده است.

وی در پایان ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه مقاومت بحرین از نُجَباء و شیخ اکرم الکعبی، گفت: همگان بدانند که این جنبش و دبیرکل آن همواره خاری در چشم آمریکا و همپیمانان غربی ـ عربی اش خواهد ماند.

انتهای پیام
captcha