پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی ورود میهمانان نوروزی به فارس
کد خبر: 3797326
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی ورود میهمانان نوروزی به فارس

گروه اجتماعی ــ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی ورود مسافران نوروزی به فارس خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مصیب امیری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، امروز، 20 اسفندماه جاری در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز 98 در جمع معاونان و مسئولان میراث فرهنگی شهرستان‌های استان، با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب و ایجاد فضای نشاط برای میهمانان نوروزی گفت: قطعاً تعامل دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های مصوب بسیار مهم و زمینه رضایتمندی گردشگران و مسافران نوروزی را فراهم خواهد كرد.
وی اضافه کرد: شهرستان‌ها باید از ظرفیت تشکل‌ها و انجمن‌ها برای حفاظت از میراث فرهنگی و برگزاری رویدادها بهره‌مند گردند.
امیری ادامه داد: در نوروز 97، تعداد یک میلیون و 860 هزار و 831 نفر از اماکن تاریخی- فرهنگی تحت پوشش این اداره‌کل بازدید و 3 میلیون و 828 هزار و 225 نفر شب اقامت درسال 97 ثبت شده است و پیش‌بینی می‌شود با افزایش ظرفیت اقامتی، ثبت‌های جهانی محور ساسانی و منبت آباده با رشد 15 درصدی ورود مسافران نوروزی به استان فارس روبه‌رو باشیم.
مدیرکل میراث فرهنگی فارس یادآور شد: تدابیر لازم برای اسکان بیش از 500 هزار نفر شب اقامت در استان در نظر گرفته شده است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، خاطره‌ای خوش برای مسافران نوروزی استان فارس رقم بخورد.
انتهای پیام

captcha