کتاب «خاطرات خدا» کتابی با محتوا و جذاب
کد خبر: 3797352
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
محمدرضا زائری بیان کرد:

کتاب «خاطرات خدا» کتابی با محتوا و جذاب

گروه شبکه اجتماعی ــ محمدرضا زائری، در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود در باره کتاب «خاطرات خدا» نوشت: این کتاب را به دلیل مضمون و محتوا بسیار می‌پسندم.

کتاب «خاطرات خدا» را می‌پسندمبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری، در پست اینستاگرامی خود مطلبی درباره کتاب «خاطرات خدا» نوشته حجت الاسلام محمدرضا حیدری ابهری، منتشر کرده و این کتاب را اثر خواندنی توصیف کرده است.

کار‌های نشر جمال در حوزه کودک و نوجوان را دوست دارم، به خاطر این که سال‌هاست، بی‌سر و صدا و بی‌ادعا آثاری کیفی با محتوای خوب و معقول، با شکل و قالب جذاب، تصویرگری و طراحی شکیل و زیبا تولید می‌کنند. اخیراً دو کتاب از تألیفات جدید حجت الاسلام حیدری ابهری را دیدم که یکی «خاطرات خدا» نام دارد و داستان‌های ساده از زندگی روزمره است، اما از زبان خداوند که در هر کدام یکی از ارزش‌های اخلاقی مطرح شده و دیگری «دائرة المعارف شیعه» برای نوجوانان است که پرسش‌های صریح و دقیقی را درباره پیروان مکتب اهل بیت (ع) با زبان ساده و قانع‌کننده پاسخ داده است.

کتاب «خاطرات خدا» را هم به دلیل ایده خلاقانه و هم مضمون محتوای آن پسندیدم. تصویرگری‌های هنرمندانه خانم مهشید رجایی نیز واقعاً قابل تحسین است.

انتهای پیام

captcha