مطالبه‌گری مردم از منشورهای گام دوم انقلاب است
کد خبر: 3797367
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

مطالبه‌گری مردم از منشورهای گام دوم انقلاب است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: مطالبه‌گری مردم جزو منشور گام دوم انقلاب اسلامی است که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 21 اسفندماه در یکصد و یازدهمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی اظهار کرد: مردم ما باید مطالبه‌گری کنند و مسئولان باید پاسخگوی نیاز مردم باشند.
وی با بیان اینکه مسئولان باید یاد بگیرند، جلسات را کوتاه‌تر کنند و با مطالعه در جلسات حاضر شوند، افزود: تلف کردن عمر مدیر و کارمند درست نیست و باید جلسات با برنامه‌ریزی و دقیق برگزار شوند تا نتایج مطلوبی به‌دنبال داشته باشند.
حجت‌الاسلام کرمی‌ بیان کرد: چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشت و در طول این چهل سال با جان دادن و ایثارگری‌های فراوان اقدامات بسیاری در سطح کشور صورت گرفت و باید تلاش شود محتوا و اصل فعالیت‌ها ماندگار بماند اما در روش اجرا باید شاهد ایجاد تغییر و تحولاتی باشیم.
وی گفت: برگزاری جلسات و برنامه‌های امروزی با روش جلسات چهل سال گذشته هیچ بازخورد و نتیجه‌ای نخواهد داشت؛ چرا که نسل جدید و امروزی به‌دنبال روش‌های نوین هستند و روش‌های تبلیغ قدیمی را نمی‌پذیرند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه اطلاعات و دانش بسیاری از جوانان و نوجوانان امروز بیشتر از مدیران و مسئولان است، بیان کرد: باید مسئولان دانش و اطلاعات خود را با نیاز جامعه امروزی به‌روز کنند و از روش‌های جدید تبلیغ در فعالیت‌های خود بهره ببرند.
وی خواستار تبیین برنامه‌های سال 98 برای مردم براساس منشور انقلاب اسلامی شد و گفت: باید فرمایشات رهبر را برای مردم پیاده‌سازی و اجرا کنیم تا بتوانیم به اهداف دست یابیم.
حجت‌الاسلام کرمی عنوان کرد: ستاد شئون و تبلیغات اسلامی استان کردستان در اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرچمدار بوده است و نشست‌ها، مسابقات و برنامه‌های زیادی در این استان برگزار شد.
وی با بیان اینکه امروز خواسته مقام معظم رهبری از مسئولان دادن امید به مردم است، افزود: بزرگترین سرمایه مردم در حال حاضر امید است و با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی که پیش روی مردم است باید به مردم امید بخشید و اجازه ندهیم ناامیدی میان مردم رخنه کند.
حجت‌الاسلام کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان همچنین از تدوین کتابچه‌ای از فعالیت‌های ستاد شئون و تبلیغات اسلامی کردستان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این کتابچه در سال 98 جمع‌بندی و تدوین خواهد شد.
تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از اعضای جلسه ستاد شئون استان و اهدای لوح تقدیر رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور به مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از دیگر بخش‌های این نشست بود.
انتهای پیام

captcha