اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۲ بقعه متبرکه رودسر و املش
کد خبر: 3797399
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۲ بقعه متبرکه رودسر و املش

گروه اجتماعی ــ رئیس اوقاف رودسر و املش از اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۲ بقعه متبرکه این دو شهرستان خبر داد و گفت: هر بقعه یک پایگاه فرهنگی و انقلابی است و امامزادگان سنگرهای مقاومت در مقابله با دشمنان نظام به شمار می‌آیند.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام عباس خوبرو، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های رودسر و املش، روز گذشته، 20 اسفند‌ماه در همایش ستاد اجرایی طرح آرامش بهاری در مسجد امام حسن مجتبی(ع) رودسر، اظهار کرد: طرح آرامش بهرای برای نهمین سال متوالی در ۲۲ بقعه متبرکه شهرستان‌های رودسر و املش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ۹۸ ادامه می‌یابد، افزود: خدمت‌رسانی و تغذیه فرهنگی مخاطبان در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان از اولویت‌های اجرای طرح آرامش بهاری بود؛ خادمان بقاع متبرکه و اعضای هیئت امنای اماکن مذهبی و شورای فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه سربازان عرصه جنگ فرهنگی هستند.

رئیس اوقاف رودسر و املش با بیان اینکه هر بقعه یک پایگاه فرهنگی و انقلابی است و امامزادگان سنگرهای مقاومت در مقابله با دشمنان نظام به شمار می‌آیند، گفت: ترویج معارف اهل بیت(ع)، شناسایی بقاع متبرکه، پاسخگویی به سوالات شرعی، شبهات دینی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از اهداف اجرای طرح آرامش بهاری می‌باشد.

خوبرو بیان کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقای سطح فکری و فرهنگی زائران و مسافران نورزی، تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی در عید نوروز و خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اماکن متبرکه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha