یادواره شهدای روحانی شهرستان رودان برگزار می‌شود
کد خبر: 3797435
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

یادواره شهدای روحانی شهرستان رودان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه رودان‌ از برگزاری یادواره شهدای روحانی در این شهرستان خبر داد.

یادواره شهدای روحانی شهرستان رودان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام عباس شمس، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان، در جلسه پشتیبانی یادواره شهدای روحانی که امروز، ۲۱ اسفند‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: یادواره شهدای روحانی در شهرستان رودان پنجشنبه شب، ‌۲۳ اسفندماه با سخنرانی آیت‌الله امامی‌مسجدی، قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور و مداحی مصطفی شادباش و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم، در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) رودان برگزار می‌شود.
مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان‌ ابراز کرد: از عموم مردم خداجو، مسئولان، و روحانیت دعوت می‌شود که همچون گذشته حضوری پرشور دراین برنامه معنوی که میزبان اصلی آن شهدا که مقربان درگاه الهی‌اند داشته باشند.

شهدا تمام هستی خود را به پای درخت انقلاب ریختند
شمس با بیان اینکه شهدا تمام هستی خود را به پای درخت انقلاب ریختند، افزود: روحانیت به رهبری معمار بزرگ انقلاب اسلامی، نهضت بیداری اسلامی در برابر جبهه استکبار جهانی را شکل دادند و با تمام وجود خود برای آزادی و استقلال کشور مبارزه کردند.
شمس، با تأکید بر اینکه قشر روحانی و طلبه در دوران دفاع مقدس علاوه برمنبر، خطابه و معنویت‌افزایی، اسلحه را به دست گرفته و وارد نبرد با دشمن شدند ادامه داد: همگرایی و اتحاد ‌بین آحاد ملت در دوران دفاع مقدس به خوبی قابل لمس بود به طوری‌که همه فقط برای یک هدف متعالی در برابر دشمن ایستادند.

یادواره شهدا به ویژه شهدای روحانی زمینه ساز ایجاد اتحاد است
وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا به ویژه شهدای روحانی زمینه ساز ایجاد اتحاد است اضافه کرد: آنچه که امروز بیشتر از گذشته انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد حفظ اتحاد، انسجام و وحدت کلمه در بین آحاد ملت ایران اسلامی است.
شمس به تهدیدات فزاینده دشمن در عرصه جنگ اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و تصریح کرد: در موقعیت فعلی دشمنان با تمام ابراز‌های خود ‌برابر جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند، اما یاد و نام شهدای گرانقدر اسلام صبر و استقامت مردم در برابر فشار‌های استکبار جهانی را افزایش می‌دهد وچهره واقعی دشمنان را به جامعه معرفی می‌کند.
مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان در پایان گفت: روحانیون همواره در تمامی عرصه‌ها چه در خلال شکل‌گیری نهضت به رهبری امام راحل و چه برای پیروزی آن در بهمن سال ۵۷ و سپس در دوران دفاع مقدس همواره حضور فعالی داشتند.
انتهای پیام

captcha