کمک ۱۷ میلیارد ریالی حامیان به ایتام خراسان‌شمالی
کد خبر: 3797445
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

کمک ۱۷ میلیارد ریالی حامیان به ایتام خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: طی سال جاری حامیان به ایتام این استان ۱۷ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال کمک کردند.

کمک 17 میلیارد ریالی حامیان به ایتام خراسان‌شمالی

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: در این استان در مجموع شش هزار و 475 نفر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از کمک‌های حامیان برخوردار می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه ایتام استان دارای 25 هزار حامی هستند، گفت: از این تعداد حامی 17 هزار و 500 نفر خارج از خراسان‌شمالی بوده و از استان‌های دیگر کشور از ایتام این منطقه حمایت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه حدود ۴۵۰ کودک یتیم و فرزندان محسنین بدون حامی هستند، گفت: با نیازسنجی انجام‌شده در آستانه سال نو، این کودکان نیازمند حمایت حامیان هستند.
الهی راد یادآورشد: سه هزار و ۱۸۱ یتیم و سه هزار و ۲۳۵ فرزند نیازمند نیز در قالب طرح محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند.
وی با اشاره به حمایت این نهاد از ۳۰۰ دختر بی‌سرپرست، گفت: این دختران به دلیل فوت والدین تحت حمایت کمیته امدادهستند، که در رده سنی ۱۱ تا ۴۵ سال قرار دارند، افزود: ۹۸ نفر از این دختران خودسرپرست، زیر ۲۰ سال سن دارند.
الهی راد بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۴۲ هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: کمیته امداد برای تأمین هزینه‌های شب عید خانوارهای تحت حمایت، نیازمند کمک خیران نیک‌اندیش هستند.
انتهای پیام

captcha