توجه به مسئولیت‌های اجتماعی؛ رویکرد ویژه اداره کل ارشاد یزد
کد خبر: 3797568
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

توجه به مسئولیت‌های اجتماعی؛ رویکرد ویژه اداره کل ارشاد یزد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: آب و آسیب‌های اجتماعی به‌عنوان رویکردهای اصلی ما است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود زیرا می‌توان از طریق فرهنگ‌سازی، اثرگذاری عمیقی داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از یزد، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد صبح امروز، 22 اسفند در نشست شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر استان یزد اظهار کرد: اگر تخصص و هنر در کنار هم قرار گیرد، کارهای محتوایی همراه با اثرگذاری عمیق خواهیم داشت.
وی افزود: آب و آسیب‌های اجتماعی به عنوان رویکردهای اصلی ما است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود زیرا می‌توان از طریق فرهنگ‌سازی، اثرگذاری عمیقی داشته باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: خوشبختانه هنر نمایش در کل استان فراگیر شده به گونه‌ای که مورد توجه و استقبال عموم مردم قرار گرفته است.
جوادیان زاده تصریح کرد: اگر در زمینه مساله یابی درست عمل کنیم، فعالیت‌های فرهنگی مانند تئاتر اثرگذاری مضاعفی پیدا می‌کند.
وی افزود: ما در تلاش هستیم تا در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری بتوانیم مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: یکی از مباحث مهم نیز با توجه به کسب عنوان پایتخت کتاب ایران، می‌تواند در زمینه کتاب باشد و باید ورود ویژه‌ای در این زمینه نیز داشته باشیم تا بتوانیم اثرگذاری و ماندگاری بیشتری را داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha