کمک ۴۲۰ میلیون تومانی خیران البرزی در قالب طرح «مفتاح‌الجنة»
کد خبر: 3797629
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

کمک ۴۲۰ میلیون تومانی خیران البرزی در قالب طرح «مفتاح‌الجنة»

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: امسال ۴۲۰ میلیون تومان صرف تهیه بن خرید کالا و اهدای سبد غذایی به خانوارهای مشمول طرح مفتاح‌الجنة شده است.

کمک 420 میلیون تومانی خیران البرزی در قالب طرح مفتاح الجنه

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه اجرای طرح مفتاح‌الجنة و بازدید از منازل مددجویان با تأسی از سیره و روش اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به‌ویژه مولای متقیان حضرت علی(ع) انجام می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۲۰ میلیون تومان صرف تهیه بن خرید کالا و اهدای سبدغذایی به خانوارهای مشمول طرح مفتاح‌الجنة شده است.
وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج و مسئولان ارشد استانی کمیته امداد را همراهی کردند، افزود: مسئولان و خیران با حضور در منازل ۱۴۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز و هم‌نشینی با فقرا از مددجویان و نیازمندان تفقد و دلجویی کردند.
محمدی‌فرد آگاهی بخشی مسئولان از وضعیت زندگی مددجویان و آشنایی چهره به چهره و مستقیم با مشکلات محرومان را ازجمله فواید طرح مفتاح‌الجنة برشمرد و گفت: در این دیدارها بخشی از مشکلات خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد با تدبیر مسئولان برطرف شده است.
مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اثرات ماندگار و روحیه‌بخش طرح مفتاح الجنه بر خانوارهای مددجو نیازمند یادآور شد: بدون تردید هنگامی‌که خانوارهای مددجو، مسئولان و خیران را در کنار خود ببینند، در مواجهه با مشکلات اقتصادی مقاوم‌تر عمل می‌کنند.
یادآور می‌شود، در یکی از موارد اجرای طرح مفتاح‌الجنة آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در منزل مددجوی کمیته امداد البرز که با اهدای اعضای بدن دخترش به پنج بیمار حیات بخشید، حضور یافت که از برکات این دیدار خانه‌دار شدن این خانواده ایتام بود.
انتهای پیام

captcha