تبدیل انقلاب اسلامی به قدرت منطقه‌ای با اتکا به فرهنگ شهادت
کد خبر: 3797651
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

تبدیل انقلاب اسلامی به قدرت منطقه‌ای با اتکا به فرهنگ شهادت

گروه اجتماعی ــ استاندار سمنان‌ بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان‌تر تأکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی با اتکا به همین فرهنگ نورانی است که امروز به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است.

تبدیل شدن انقلاب اسلامی به قدرت منطقه‌ای؛  با اتکا به فرهنگ شهادت

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان امروز، 22 اسفند در منزل شهید مدافع حرم محمد قنبریان و شهیدان سید‌مجید و سیدمحمد هاشمیان از شهدای جنگ تحمیلی ضمن گرامیداشت روز شهید اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا از سرمایه‌های نظام و کشورند زیرا شهدا به گردن همه ما حق دارند.

استاندار سمنان شهدا را انسان‌های نورانی برشمرد و خطاب به خانواده شهیدان سید مجید و سید محمد هاشمیان گفت: شما فرزندان خوبی تربیت کرده و راهی نورانی پیش گرفته‌اید شما در نزد خداوند مأجور خواهید بود.

وی با اشاره به اینکه باید به گونه‌ای عمل شود که نسل جوان با سیره شهدا و آرمان‌های شهیدان آشنا شوند، بیان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان‌تر ضروری است که بر همین اساس است که انقلاب اسلامی با اتکا به همین فرهنگ نورانی  امروز به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده که باید راه شهدا را که جان خود را برای حفظ اسلام و انقلاب فدا کردند ادامه بدهیم.

انتهای پیام

captcha