نام‌نویسی ۱۵۰۰ نفر در مراسم اعتکاف خراسان‌شمالی
کد خبر: 3797673
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

نام‌نویسی ۱۵۰۰ نفر در مراسم اعتکاف خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: از زمان آغاز ثبت نام تاکنون یک هزار و ۵۰۰ نفر برای شرکت در آیین معنوی اعتکاف نام‌نویسی کرده‌اند.

نام نویسی 1500 نفر در مراسم اعتکاف خراسان‌شمالی

بابامحمد ایزانلو، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: ثبت نام حضور در اعتکاف از ۱۵ اسفند‌ماه آغاز شده که تاکنون یک هزار و 500 نفر با نام‌نویسی برای حضور در این مراسم اعلام آمادگی کرده‌اند و این در حالیست که علاقه‌مندان تا ۲۵ همین ماه برای شرکت در این آیین فرصت دارند.
وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از هفت هزار نفر در این آیین معنوی شرکت کردند، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۱۰ هزار نفر در این مراسم معنوی شرکت کنند.
ایزانلو با بیان اینکه ثبت نام در مراکز شهرستان‌ها از طریق درگاه اینترنتی www.tebyan-boj.ir انجام می‌شود، گفت: نام‌نویسی برای مراسم اعتکاف در مناطق روستایی نیز با مراجعه حضوری به مساجد امکان‌پذیر است.
ایزانلو با اشاره به اینکه مراسم معنوی ۲۹ اسفندماه امسال همزمان با ۱۳ رجب آغاز و تا دوم فروردین سال جدید به مدت سه روز ادامه دارد، بیان کرد: افراد برای شرکت در این آیین باید در شهرستان بجنورد هر نفری ۵۰۰ هزار ریال و در دیگر مناطق بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار ریال پرداخت کنند.
وی گفت: حلقه‌های معرفت، محافل انس با قرآن، گفتمان‌های دینی‌، سخنرانی و مناجات و ادعیه از جمله ویژه‌‌برنامه‌های این مراسم است.
انتهای پیام

captcha