واگذاری سالن رایگان برای مراسم ازدواج
کد خبر: 3797682
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

واگذاری سالن رایگان برای مراسم ازدواج

گروه سیاسی ــ فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس‌ با تأکید بر کمک به ازدواج آسان جوانان گفت: سالن‌های ورزشی بسیج و سپاه، به‌صورت رایگان جهت برگزاری مراسم ازدواج در اختیار زوجین قرار می‌گیرد.

جهت برگزاری مراسم ازدواج سالن‌ رایگان در اختیار زوجین قرار می‌گیردبه گزارش ایکنا از هرمزگان، حسین درویشی، فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس، چهارشنبه ۲۲ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه به امر ازدواج جوانان، سپاه امام سجاد‌(ع) هرمزگان هم از این موضوع عقب نمانده و با استفاده از ظرفیت بسیج، در حال اجرای طرح‌هایی برای کمک به ازدواج آسان جوانان است.
|وی افزود: بر اساس دستور فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) استان هرمزگان مبنی بر کمک به امر ازدواج آسان جوانان، طرح‌هایی پیشنهاد شده است.
فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس اظهار کرد: مقررشده سالن‌های ورزشی بسیج و سپاه، به‌صورت رایگان جهت برگزاری مراسم ازدواج در اختیار زوجین قرار گیرد.
درویشی افزود: خدماتی از جمله خواندن صیغه عقد، واگذاری لباس عروس، سالن زیبایی به عروس، آرایشگاه داماد و حتی سفره عقد ارائه می‌شود.
این مقام مسئول در خصوص تهیه جهیزیه جوانان ادامه داد: زوجین بسیجی و غیر بسیجی که در سال ۹۷ ازدواج‌ کرده‌اند می‌توانند با پرداخت مبلغ سه و نیم میلیون تومان، از ۱۱ قلم کالای اساسی زندگی از جمله فرش، کولر، تلویزیون، لباس‌شویی و جاروبرقی به ارزش ۱۶ تا ۱۷ میلیون تومان بهره‌مند شوند.
فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس افزود: جهت حمایت از کالای ایرانی تمامی اجناس ارائه‌ شده ساخت ایران هستند.
درویشی در پایان گفت: تمام این خدمات رایگان در اختیار جوانان قرار می‌گیرد و زوجین جهت دریافت خدمات می‌توانند به بسیج سازندگی استان مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha