راه‌اندازی مدرسه قرآنی مؤسسه رضوان
کد خبر: 3797694
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
برای سال تحصیلی 98-99 انجام می‌شود؛

راه‌اندازی مدرسه قرآنی مؤسسه رضوان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی رضوان از راه‌اندازی مدرسه قرآن در مقاطع مختلف تحصیلی برای سال تحصیلی 98-99 خبر داد.

حمید محصل، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی رضوان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برنامه‌ و طرح‌های این مؤسسه برای سال آینده، گفت: مذاکرات متعدد به منظور اخذ مجوز برای راه‌اندازی مدرسه قرآنی در مقطع دبستان و دور اول و دوم متوسطه انجام شده است که طی ایام تابستان پیش‌ثبت‌نام این مدارس برای سال تحصیلی 98-99 انجام می‌شود.
وی با اشاره فعالیت‌های این مدارس که ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر است، اظهار کرد: رویکرد فعالیت‌های این مدارس علاوه بر آموزش دروس مصوب آموزش و پرورش، برگزاری دوره‌های تخصصی قرائت، حفظ و مفاهیم است.
محصل بیان کرد: طرحی دیگر با عنوان «والدین رضوانی» برگزار می‌شود، این طرح شامل آموزش‌هایی براساس آموزه‌های قرآنی به والدین (پدر و مادر) جهت تربیت فرزندان از نوزاد تا بزرگسال است. طی این طرح دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف آموزشی، همراه با ارائه محتوا و منبع مطالعاتی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های سال 98 می‌توان به برگزاری مسابقه قرآنی ویژه عموم علاقه‌مندان اشاره کرد که براساس آن در نظر داریم تا هر ماه دو بار این مسابقه برگزار کنیم و جوایز آن شامل نت برگ قرآنی است. این طرح پس از ایام تعطیلات نوروز به صورت آزمایشی انجام و در نمایشگاه قرآن نیز رونمایی می‌شود.
محصل تأکید کرد: همچنین طی سال آینده، پایگاه اینترنتی مؤسسه رضوان راه‌اندازی خواهد شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌ نام در مؤسسه رضوان می‌توانند با شماره ۷۷۶۰۹۷۴۸ تماس بگیرند و یا به این مؤسسه به نشانی تهران، خیابان بهارستان، چهارراه فخرآباد، خیابان شهید مشکی(فخرآباد)، پلاک ۸۰ مراجعه کنند.
همچنین مؤسسه رضوان در پیام‌رسان‌های تلگرام، سروش، بله و ایتا دارای کانال اطلاع‌رسانی به نشانی rezvanadmin@ است که متقاضیان برای دریافت اطلاعات و ثبت‌ نام می‌توانند نام و نام‌خانوادگی، همچنین رشته مورد نظر را از طریق این پیام‌رسان‌ها به ادمین فوق ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha