کاشت 500 نهال مثمر به یاد شهدا در شهرک کوثر کرج
کد خبر: 3797779
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

کاشت 500 نهال مثمر به یاد شهدا در شهرک کوثر کرج

گروه اجتماعی- رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از کاشت ۵۰۰ نهال مثمر به یاد شهدا در شهرک کوثر خبر داد.

کاشت 500 نهال مثمر به یاد شهدا در شهرک کوثر کرج

به گزارش ایکنا از البرز، پیمان بضاعتی‌پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج، 22 اسفند در مراسم بزرگداشت روز شهید که همراه با کاشت نهال همراه بود، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است و منحصر به قشر خاصی نیست.
وی با بیان اینکه هم‌زمان با سالروز بزرگداشت روز شهید ۵۰۰ اصله نهال مثمر در شهرک کوثر کاشته شد، افزود: امسال در تقویم برنامه‌های هفته درختکاری کاشت نهال به یاد شهیدان دارای جایگاه خاصی برای سازمان سیما و منظر بوده است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با تأکید بر اینکه در مناطق دو نیز با حضور خانواده شهدا نهال غرس شده است، گفت: این سازمان و مجموعه مدیریت شهری برای ایجاد فضای سبز در قالب نام معزز شهدا این آمادگی را دارد که در تمامی نقاط شهر، درختی بانام شهدا بکارد تا به‌نوعی عطر و بوی شهدا را در شهر متبلور کند.
بضاعتی پور با اشاره به اینکه فضای سبز پایه و اساس محیط‌زیست شهری است، گفت: ایجاد فضای سبز ازجمله زیرساخت‌هایی است که در توسعه فضای شهری حائز اهمیت است و سیاست این سازمان و مدیریت شهری کرج گسترش فضای سبز و ایجاد کمربند سبز در فضای پیرامونی شهر است.
انتهای پیام

captcha