شرکت هزار نفر از موسسه اباصالح‌المهدی(عج) در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3797863
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

شرکت هزار نفر از موسسه اباصالح‌المهدی(عج) در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ حجت‌الاسلام قادر امینی گفت:  امسال آمار شرکت کنندگان موسسه اباصالح‌المهدی(عج) با رشد 34 درصدی به بیش از هزار نفر رسیده که در حال برگزاری است و منتظر خبرهای خوش و پرافتخار هستیم.

شرکت بیش از هزار قرآن‌آموز در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم موسسه اباصالح‌المهدی(عج)به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام قادر امینی مدیر بنیاد آیات با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: یکی از مهم‌ترین توصیه‌های مقام معظم رهبری پیشرفت در عرصه علم و پژوهش است و اصلی‌ترین منبع پژوهش در حوزه علوم انسانی اسلامی قرآن کریم است و لذا نیاز به پرورش نخبگان قرآنی در عرصه ملی و بین‌المللی به‌شدت احساس می‌شود.
مدیر مسئول مؤسسه اباصالح (عج) افزود: طبق همین مبنا در سال 1392 موسسه فرهنگی قرآن و عترت عاشقان اباصالح‌المهدی(عج) را تاسیس کردیم که در طول پنج سال تبدیل به درختی تنومند شده‌است.
امینی با تاکید به به رشد 34 درصدی حفاظ مؤسسه اباصالح(عج) اظهار کرد: در سال 1396 بالغ بر 750 نفر از قرآن‌آموزان مجموعه اباصالح(عج) در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم شرکت کرده‌بودند که غالبا با کسب امتیازات بالایی برگزیده شده و تجلیل شدند و امسال آمار شرکت کنندگان ما با رشد 34 درصدی به بیش از هزار نفر رسیده که در حال برگزاری است و منتظر خبرهای خوش و پرافتخار هستیم.
وی ادامه داد: بعد از سال‌ها تفکر و پژوهش در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، اینک بنیاد بین‌المللی آیات را با هدف تحول در نظام آموزشی کشور و نظریه‌پردازی و انجام پژوهش‌های لازم برای ایجاد تمدن نوین اسلامی با نشر و ترویج آموزه‌های اسلامی ایرانی تأسیس کرده‌ایم.
مدیر بنیاد آیات با تاکید بر حمایت ارگان‌ها از چنین مؤسساتی، گفت: طبیعتا تحقیق این اهداف جز در سایه تعامل با سازمان‌های مربوطه و حمایت‌های مادی و معنوی ارگان‌های دولتی و مشارکت خیرین محترم ممکن نخواهد بود.

انتهای پیام

captcha