تفکر شهید، تفکر آیات خداوند متعال است
کد خبر: 3797954
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

تفکر شهید، تفکر آیات خداوند متعال است

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ماکو شهید را تفکر آیات خداوند دانست و گفت: عزت و اقتدار امروز حاکم در نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم است.

تفکر شهید، تفکر آیات خداوند متعال است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین محمدباقرلو، فرمانده سپاه ماکو، عصر امروز، ۲۳ اسفند ماه، در یادواره شهدا که به مناسبت بزرگداشت روز شهدا در مسجد باب‌الحوائج ماکو برگزار شد، گفت: برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید به صورت خودجوش برگزار گردد و منتظر برگزاری مراسمات دولتی نباشیم، چراکه گرامیداشت یاد و خاطره شهید کمترین کار در مقابل رشادت‌ها و جانفشانی‌های این فرزندان انقلاب است.
وی تفکر شهید را تفکر آیات خداوند دانست و افزود: عزت و اقتدار امروز حاکم در نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم است.
به گفته فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو بعد از قلم علما، این خون شهدا است که به جامعه بیداری، بصیرت و آگاهی بخشیده است.
وی در ادامه مردم را خواص در خط مقدم نظام بعد از شهیدان عنوان کرد و ادامه داد: باید روحیه انقلابی‌گری و بیزاری از دشمنان را ادامه دهیم و استراتژی آن جز پیروزی خون بر شمشیر نیست.
باقرلو خاطرنشان کرد: این ایران بود که به دنیا بیداری اسلامی را دیکته کرد و در گام دوم انقلاب به وعده الهی، اسرائیل محو و آمریکا به زوال خواهد رفت.
وی با اشاره به هجمه‌های پوچ دشمنان و تلاش آنان برای تضعیف انقلاب تصریح کرد: هرکس ادعا دارد سایه جنگ با برجام از منطقه می‌رود، سخت در اشتباه است و باید درک کنیم که سایه جنگ با بصیرت، دشمن‌شناسی از بین می‌رود، نه با کاغذ بازی و مقاله نویسی.
فرمانده سپاه ماکو خطاب به مسئولین تاکید کرد: برخی از مردم می‌گویند ادارات برنامه برای بزرگداشت شهدا برگزار کنند، مگر شهدا از طرف ادارات به جبهه‌ها اعزام شده بودند؟ مردم باید به صورت خودجوش و در کنار مسئولین، یاد و خاطره شهدا را گرامی بدارند.
انتهای پیام

captcha