ملت ایران با روحیه خودباروی فعل خواستن را به توانستن تبدیل کردند
کد خبر: 3797963
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

ملت ایران با روحیه خودباروی فعل خواستن را به توانستن تبدیل کردند

گروه اجتماعی ــ امام جمعه تبریز با بیان اینکه روح حاکم بر بیانیه بازگشت روح خودباوری به ملت ایران است، گفت: این روحیه خودباوری پاسخی محکم به دشمنان است که ملت ایران فعل خواستن را به توانستن تبدیل کردند.

انقلابی‌تر بمانیم؛ پیشرفت کنیم

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز گذشته، 23 اسفندماه در جلسه مکارم‌اخلاق و معنویت مدیران اجرایی استان با تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت: نکته بسیار مهمی که در بیانیه گام دوم انقلاب باید به آن توجه کرد این است که ولی فقیه زمان با تجارب مدیریتی عالیه و بیش از ۵۵ سال مجاهدت منشوری راهبردی برای ۵۰ سال آینده کشور صادر کرده است.
وی با تأکید بر اینکه نباید به این بیانیه به‌عنوان یک پیام و سخنرانی نگاه کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب با روحیه، جوان‌باوری و جوان‌شناسی این بیانیه را در چارچوب سه موضوع صادر کرده‌اند.
آل‌هاشم،ادامه داد: ۷ دستاورد کلان، ۷ ثمره راهبردی و ۷ توصیه مأموریتی در چهلمین سالگرد انقلاب و آغاز پنجمین دهه از عمر با برکت انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به زمینه و علت صدور این بیانیه گفت: اعجاز انقلاب در تداوم نسلی و نصرت‌های پی در پی برای نظام و انقلاب فرصت و بهانه‌ای شد تا این منشور راهبردی صادر شود.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه روح حاکم بر بیانیه بازگشت روح خودباوری به ملت ایران است، گفت: این روحیه خودباوری به معنی این است که توانستیم، می‌شود و خواهیم توانست.
وی ادامه داد: این روحیه خودباوری پاسخی محکم به دشمنان است که ملت ایران فعل خواستن را به توانستن تبدیل کردند.
امام جمعه تبریز ادامه داد: متن ادبی در این بیانیه حاکم است و با لحنی روان و دلنشین صلابت انقلابی را بر اساس ایستادگی و مقاومت، پافشاری بر اصول، تبیین‌کننده صبر انقلابی، تأکید بر حفظ هویت انقلابی، عدالت و فساد ستیزی در درون و عزت مبتنی بر حکمت و مصلحت در بیرون، وظیفه سازی و مسئولیت آفرینی با امید واقع بینانه تبیین کرده است.
آل‌هاشم گفت: ملت ایران، مسئولان و مدیران و همچنین جوانان عزیز مخاطب اصلی این بیانیه هستند که با نقشه راه ۵۰ سال آینده برای تعالی ایران سربلند تلاشی روز افزون داشته باشند.

انتهای پیام

captcha