بمباران 100 نقطه نوار غزه از سوی جنگنده‌های اسرائیلی
کد خبر: 3797978
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

بمباران 100 نقطه نوار غزه از سوی جنگنده‌های اسرائیلی

گروه بین‌الملل ـ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز در حملاتی گسترده و خشونت‌آمیز، 100 نقطه در نوار غزه را بمباران کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری معا؛ ارتش اسرائیل مدعی شد که در پاسخ به شلیک دو موشک از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین به سمت تل‌آویو، 100 نقطه را در نوار غزه هدف قرار داده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که 100 نقطه‌ای که هدف قرار گرفت، از پایگاه‌های وابسته به جنبش حماس بودند.
 
اسرائیل در حالی مدعی شلیک دو موشک به سمت تل‌آویو از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین است که گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) مسئولیت حمله موشکی به تل آویو را رد و اعلام کردند: این دو موشک هنگامی شلیک شدند که نشستی میان حماس و هیئت مصری در حال برگزاری بود.
 
جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به هیئت مصری حاضر در غزه تاکید کرد که هیچ نقشی در حمله موشکی به تل آویو نداشته‌اند.
 
از سوی دیگر، اشرف القدرة، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در جریان حملات گسترده بامداد امروز جنگنده‌های اسرائیلی، یک شهروند فلسطینی  و همسرش بر اثار هدف قرارگرفتن یک پایگاه در نزدیکی منزلشان در «رفح» زخمی شدند.

محمد ابوهلال، مدیر بخش اورژانس بیمارستان اروپایی غزه نیز در این باره گفت: این بانوی فلسطینی زخمی‌شده، باردار است و حال او وخیم است.

انتهای پیام
captcha