پایه و اساس انقلاب اسلامی بر مبنای تفکر مهدویت است
کد خبر: 3797998
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

پایه و اساس انقلاب اسلامی بر مبنای تفکر مهدویت است

گروه سیاست و اقتصاد - مدیر بنیاد مهدویت آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه پایه و اساس انقلاب اسلامی بر مبنای تفکر مهدویت است، گفت: هدف و آرمان انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) بوده و ناکارآمدی امروز نظام اسلامی از سوی برخی مدیران و مسئولینی است که تفکر مهدویت را باور ندارند.

پایه و اساس انقلاب اسلامی، برمبنای تفکر مهدویت است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا میرزایی، مدیر بنیاد مهدویت آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۲۴ اسفندماه در پیش از خطبه‌های آخرین نماز جمعه سال ۹۷، در رابطه با فعالیت‌های بنیاد مهدویت، اظهار کرد: بنیاد مهدویت استان چند سال است که زیرنظر بنیاد مهدویت کل کشور که به دستور رهبری تشکیل شده، فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی ادامه داد: نشر معارف مهدوی و برگزاری دوره‌هایی با عنوان مباحث مهدوی از جمله وظایف بنیاد مهدویت بوده و تاکنون 200 نفر در دوره‌های مهدوی استان شرکت کرده‌اند و مربیان در مدارس و مهدوکودک‌ها حضور یافته و آنان را با مباحث مهدوی آشنا نموده‌اند.
میرزایی در رابطه با ضرورت پرداختن به بحث‌های مهدوی و امام زمان(عج) تصریح کرد: پرداختن به مسئله مهدویت از دو نظر مهم است، یکی اینکه ما همه اعتقاد داریم که تمام ادیان الهی به بشریت وعده داده‌اند که یک منجی ظهور خواهد کرد و جهان را از ظلم و بی‌عدالتی نجات داده و جامعه واحد الهی را تشکیل خواهد داد.
وی با اشاره به اینکه در قرآن نیز به صراحت به مساله ظهور منجی اشاره شده است، خاطرنشان کرد: در تمامی کتب آسمانی نیز به این مورد اشاره شده، ولی در این میان تفکر شیعه در رابطه با ظهور منجی همواره زنده بوده و درحال آماده‌سازی زمینه‌های ظهور است.
مدیر بنیاد مهدویت آذربایجان غربی با اشاره به فرارسیدن بهار طبیعت یادآور شد: بهار طبیعت زمانی است که وقتی زمین خشک شده و تمامی درختان بی‌برگ مانده‌اند، خداوند دوباره زمین را زنده کرده و همه جا را سرسبز می‌کند و این همان مساله‌ای است که در زمان ظهور منجی بوقوع خواهد پیوست و زمین که امروز با فساد و جنگ درهم‌آمیخته، جانی دوباره خواهد گرفت و به حیات معنوی دست خواهد یافت.
وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ما نمی‌تواند از مباحث مهدویت جدا شود، اگر ما به نظام اسلامی معتقد هستیم، باید بدانیم که نظام ما با مباحث مهدویت تنیده شده، چراکه پایه و اساس انقلاب اسلامی، ولی فقیه بوده و ولی فقیه نائب امام زمان(عج) است.
میرزایی با تأکید بر اینکه پایه و اساس انقلاب اسلامی، تفکر مهدویت است، بیان کرد: هدف و آرمان انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) بوده و ناکارآمدی امروز نظام اسلامی از سوی برخی مدیران و مسئولینی است که تفکر مهدویت را باور ندارند.
انتهای پیام

captcha